Miltä tuntuu eka kerta?

  • Viestiketjun aloittaja Annica17v
  • Ensimmäinen viesti
Andrea. Anniina
Siis kyl se varmaa osaa puhuu, mut se on varmaa joku vitsin mielenvikanen ihminen tai botti. Ei pidä muöskään unohtaa että, noita sairauksii sairastaa nykykään usee ihminen.
 
MalliNukke
Moi, siis oon ite laitranu aikaisemmassa viestis muös kyssärin mut multa siis unohtu kysyy yks viel. Siis oon ite sitä mieltä et eka kerta tuntuu hyvältä, ja joitakin sattuu se. Nii miks joitaki sattuu ja joidenki mielestä taas ei tunnu missää, et se tuntuu hyvältä? Varmaan aika vaikee kyssäri mut kysäsen vaan siis.

PS. Mä haluun et varsin moni ihminen, ketä oikeesti osaa todella vastata fiksusti tähän, nii kans kertoisi selvästi et mitä tää on.
 
Onnistuva mies.
Moi, siis oon ite laitranu aikaisemmassa viestis muös kyssärin mut multa siis unohtu kysyy yks viel. Siis oon ite sitä mieltä et eka kerta tuntuu hyvältä, ja joitakin sattuu se. Nii miks joitaki sattuu ja joidenki mielestä taas ei tunnu missää, et se tuntuu hyvältä? Varmaan aika vaikee kyssäri mut kysäsen vaan siis.

PS. Mä haluun et varsin moni ihminen, ketä oikeesti osaa todella vastata fiksusti tähän, nii kans kertoisi selvästi et mitä tää on.
Sattuu, jos sinne yritetään mennä, jos nainen ei ole vielä täysin valmis yhdyntään.
Ettekö itse ole huomannut emättimen hiukan avautuvan, joka on selkein merkki naisen valmiudesta yhdyntään.
Eikä silloin satu, kun väylä on vapaa.
 
Viimeksi muokattu:
Miss19
No hei, itse eilisen ja tän yön välisenä aikana, menetin itseni pojalle jonka kanssa tapasimme netissä. Siis tapasimme yhden keskustelun myötä, ja me käytettäkö silti ehkä syy. Mut joo, optio siis sängyssä.
 
Entinen solttupoika
Oli juhannus ja minä teltassa ympä päissäni. kaverini olivat riisuneet mut valmiiksi ja ne antoi vaikka kelle minua. Eli minua runkattiin ja naitiin mutta
onneksi olen mies eli en tullut raskaaksi silloin kesällä.
 
Saunapoika
Niin mustakin kun on tätini vienyt niin tyrkytän sille itseäni vain lisää. Ja se
tekee kummi pojalleen mitä vain sille mieleen tulee. Ja minä oikein vielä sitä
yllytän. Tee mulle mitä vain tahdot minä olen sun lelusi kun olen täällä sun luona
minä sanon hänelle ja työnnän mun haarojani sille.Tai jos se istuu niin sen syliin ja
laitan sen käden mun munilleni. Tarkista olenko likka kuten sinäkin ja käteni sen tisseille sekä puristelen niitä tosi mielelläni.
 
nuori poika
Oli viikon loppu ja minä vain loikoilin sänkyssäni ja mietin mitäs tekisin. Katotaan
onkos poikani kotona kun on niin hiljaista sen huoneessa minä kuulin. Ja heti silmäni kiinni ja äitini tuli jonkun kanssa mun huoneeseeni ja multa viltti pois päältäni. Ne naureskeli mulle ja joku luultavasti äitini nosteli mun alkkareitani heti pilini päältä. Näytäs onko ja mitä sanottiin tutulla äänellä. Multa vedettiin housujani pois pilini päältä. Onko sun pojallasi jo noin iso sen pili se nainen sanoi mun äidilleni. Ei se ole iso poika on vain 13v nyt, Monelle on isompi penis kuin meidän pojalla sanoi äitini sen kaverille. Mutta meidän poikamme ei pidä sitä omana leluna vaan lainaa sitä muillekin kertoili äitini. Ja minä tunsin kuinka multa lähti housut pois koivistani kokonaan. Eli olin alaste heidän edessään silloin
kauvan aikaa taakse päin. Mun äitini kertoili että olen miehen leluna ja minua on runkannut tosi monta eri ihmistä. Eikä poikani ole vielä kuollut siihen kun sitä runkataan tai jos ei pojallani seiso sen pili niin ne vain kopeloivat poikani munan.
Minua rupes pikku hiljaa vituttaa kuunella äitini puhetta sille naiselle. Mun kalustani otettiin kiinni ja ruvettiin runkkaamaan sitä. Mutta se käsi oli miehen käsi ja minä avasin silmäni, Paikalla oli ehkä 8-10 ihmistä ja äitini antoi jokaiselle luvan runkata mun munaani silloin meillä. Jos ei sun poikasi temppuile nyt meille se vois tulla meille huomenna koulun jälkeen ja naida meidän likkaamme sanoi se
ukko ja multa tuli samalla lasti ulos pilistäni. Pojallesi laitetaan kuristaja sen piliin nyt ja se ukko otti peniksen kuristimen ja laittoi paikalleen. Sen selän takana oli sen ukon likka joka rupesi heti minua runkkaamaan kun sen isä oli käskenyt sitä
likkaansa. Multa tuli monta kertaa ennenkuin olin pois pelistä. Poikasi läpäs testin ja se tulee meidän likan kanssa meille. Ja meeri otat pojalta heti vaatteet pois päältä kun tulette meille. Ja sinä vaimoni peset pissatat nuoret ja sitten ne vain naimaan keskenään. Mutta meidän valvonnassa. Eli aina kun minä nussin heidän likkaansa oli paikalla vissiin koko suku. Sen vuoksi ei sillä likalla ollut poika ystävää kun kaikki mitä tehtiin heillä oli suku vahtimassa vieressä heillä.
 
Sidottuna
Ei tuntunut mukavalta. Olin joku 16v kun Mun kaveri vei mut naapurin latoon kun Olin sammunut ja se kaveri sitoi mut viä ja laitto teippiä mun suun eteen ja jätti sinne latoon. Sitten kun heräsin huomasin olevani sidottu ja kotiin vapautta itseni mutta en päässyt irti. Sitten naapurin vanha isäntä tuli latoon ja huomas mut. Se nosti vaan mun mekkoo ja sano ettei auta kertoo vaimolle. Sen jälkeen se Rupes lykkiin Mua koitin mumista jotain mutta en pystynyt teipin takia puhuun kunnes se oli hetken pannu Mua niin se otti teipin pois mun suun edestä ja jouduin ottaan siltä suihin. Sen jälkeen se naapuri haki teippiä ja veti sitä jälleen mun suun eteen sitten se otti mut kantoon ja vei mut siihen meidän talon lähi mettään ja jätti mut siihen. Sitten pääsin irti itse ja menin kotiin mutta en uskaltanut kertoa siitä kenellekään
 
Varas pani
Olin 15v kun Olin yksin kotona olohuoneen sohvalla ja kuulin kun ulko ovi aukes luulin että äiti tuli mutta huomasin sen varkaan kun se tuli olohuoneeseen ja osotti Mua aseella. Sitten se käski tulla lähemmäksi ja sitten se sito mut. Kattelin kun se alko penkoon meidän tavaroita ja huoneita se otti sen reppuun mun lompakkon ja äidin makuuhuoneesta jotain rahoja. Sitten se löysi äidin huoneesta vibraattorin. se laski sen mun viereen ja meni mun huoneeseen kattoon ja sieltä se löysi mun vanhan Disney prinsessa Bellen mekon. se heitti se mun viereen ja sano että pue se päälle. Sitten se varas raiskas mut. Sen jälkeen se pakotti mut äidin huoneeseen ja sitoi mut siihen sängyn päätyn ja kiinnitti teipillä vibraattorin mun jalkaan mä sanoin sille varkaalle että päästää mut pois mut se vaan nauro ja teippas mun suun kiinni. Sitten se laitto vibraattorin päälle ja lähti meneen. Hetken päästä äiti tuli kotiin ja siinä mää ähisin Disney mekossa vibraattori pillussa. äitikin sano Mulle vaa että ei saa lainata sen tavaroita ja että ei saa varastaa rahaa se ei edes uskonut että meillä oli käynyt varas
 
Mökkeilyä
Ei kovin hyvältä tuntunut.
Olin 16v ja kaikki alko siitä kun mentiin äidin kanssa veneellä mökille. Oltiin oltu mökillä joku 3 tuntia kunnes sen tuttu soitti sille ja kysy että voiko se tulla auttaan puutarhan hoidossa. Äiti lupautu ja sano Mulle että menee käymään siellä ja tulee takaisin mutta sitten äiti soitti mulle ja sano että se on niin väsynyt ettei jaksa tulla enään takaisin ja se sano että se tulee hakemaan mut seuraavana päivänä pois. No jäin sitten yksin mökille ja sitten tuli ilta ja kattelin että järveltä tulee vene se vene ajo meidän laituriin ja oottelin vaan mökissä kunnes oveen koputettiin avasin oven ja silloin sieltä joku mies aseen kanssa. Se oli seurannut koko päivän meidän mökkiä ja kattonut että jäin yksin. Sillä oli mukana vibraattori,dildo, suupallo,teippiä ja sellainen aikuisten Disney Lumikki mekko. Ensi se raiskas Mua ja sitten kun se oli saanut tarpeeksi se pakotti mut pukeen sen Lumikki mekon ja sitten se pakotti mut äidin ja isäpuolen sängyn päätyyn ja sitten se sitoi mut siihen teipillä. Siinä kohtaa mää huusin että päästää mut irti. Silloin se mies vaan sano että järjestetään vanhemmille pieni yllätys. Sit se teippas sen vibraattorin mun jalkaan kiinni ja tunki dildon mun perseeseen sen jälkeen se laitto Mulle viä suupallo suuhun ja pisti vibraattorin päälle. Sitten se mies lähti pois laitto viä äidin ja isäpuolen makuuhuoneen oven kiinni ja lähti pois meidän mökistä. Siinä sitten mumisin kun vibraattori vibras. Mutta sitten isäpuoli päätti tulla viä mökille kello oli jotain 11 ja arvatkaa nolottiko olla siinä Lumikin mekossa sidottuna dildo perseessä ja vibraattori pillussa. Mun isäpuoli tuli sisälle ja tuli sitten niiden makuuhuoneeseen missä mää olin. Se oli vähän ihmeissään mutta huomasin että mun isäpuolella seiso. Se puristeli vähän mun tissejä mutta päästi mut sitten irti.
 

Yhteistyössä