Miltä tuntuu eka kerta?

  • Viestiketjun aloittaja Annica17v
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olin silloin 12 vanha nuori miehen alku. Luokalle tuli uusi likka eikä minkään
näköinen , Pojat eivät siihen kiinostuneet mutta kun se joutui kertomaan itsestään jotain. Se mainitsi että se on nyrkkeilijän likka eli hänen isä sekä iso-veli ovat nyrkkeilijöitä. Eli jokainen joka häntä kiusaa on seuraavan yön sairaalassa hyvin selkään saaneena. Yksi poika vihelsi ja sanoi sille meni juuri kusi housuun ja tuli mamin tissiä ikävä. Luokkaan tuli iso mies ja suoraan sen pojan luokse joka yritti sitä karkuun, Mutta minä estin sitä poikaa pääsemästä karkuun. EI luokassa vie se poika ulos sanoi luokan ope sille miehelle. Toi on oikeesti nyrkkeiliä ja ope kertoili
meille ja valisti hiukan meitä. Poika tahdotko kunnolla selkääsi pihalla vai näytätkö meille heti että olet likka. Pojalla ei ollut vaihto ehtoa ja meillä oli hauskaa sen kustannuksella. Noin pieni anna sille juustoa ehdoitti likka sille.
Koulun loputtua se likka pyysi minua tulemaan heille olis asijan poikasta sulle.
Ja minä menin tosi mielelläni sen luokse. Minä olen vielä neitsyt entäs sinä poika
se kyseli multa. Olen myöskin neitsyt kun ei mun kaluni vielä toimi kunnolla minä kerroin sille likalle. Ja minä ihmettelin kun sille oli helppoa puhua aivan mistä vain asijasta. Anna mun katsoa sun kaluasi ja huomenna on sun vuorosi riisua mut se likka ehdotti mulle. Sopii mulle olen sun lelusi tänään ja sinä mun huomenna.
Likka pysäytti pyöränsä ja tuli mun vierelleni ja suuteli minua suulle sekä laittoi kätensä mun haaroilleni. Tarkista ne myöskin toiselta puolen minä sanoin sille onnessani. Mutta siihen tuli porukkaa katselamaan meitä. Pojalla sojottaa sen muna ne sanoivat toisilleen. Poika näyttää vain mulle sen kalunsa aina kun vain tahdon ja suuteli minua uudestaan sekä puristeli minua haaroistani. Minä olin onnessani mulla on likka ystävä ja olen vain 12 vuotta vanha poika. POIKA mulle sanottiin ja minua tönittiin yläs sänkystäni. Minä olin kotonani ja mun äitini herätteli minua yläs. Äiti mulla on likka ystävä minä sille heti kertomaan.
Tiedän sinä kerroit sen eilen monta kertaa meille. Sekä sen että sulla ei pili toimi vielä sieltä tulee vain ilmaa.
 
vierailija
Tuosta sattumisesta kerrotaan usein.

Mihin kohtaan silloin sattuu?

Mitä mies voisi tehdä toisin ettei sattuisi?

Oletteko puhunut etukäteen tuosta kumppanillenne, ja ymmärsikö hän sanomanne?
Pakko on hieman "puuttua", kun oli niin tyly vastaus kysymyseesi vastanneelta.
Olen 20v nainen, ja iteselläni on ollut myös monia kivuliaita kokemuksia. Oletan, että haet hiukan tarkempaa infoa, kuin "no sinne vaginaan sattuu d44"
Itsellä joskus sattunuu ihan suulle taikka kohdunkaulalle, niin usein on silloin kiinni lämmittelystä, hetken lisä leikit on poistanut ongelman. (Fysiologinen fakta: mitä tiukempi vagina, sen ahdistuneempi nainen, tietenkään jokainen on yksilöllinen, eikä rentoutunutkaan nainen yleensä mikään sukka ole)
Kohtuun on myös sattunut, jolloin yleensä osutaan kohdun seinämiin, jotka on tietenkin myös herkät (tuntuvathan menkatkin kivuliailta). Ei auta kun olla rauhallisempi, eli älä työnnä kokonaan sisään :) (hauskahko tarina tuohon liitännäiseksi, kerran pyörryin suoraan pois päältä ihan lattialle saakka, kun menikin vähän turhan syvälle :D hommat hoidettiin loppuun rauhallisesti, jolloin enää kipupiikit ei ollut niin järkyttäviä) Kommunikaatio on kaiken A ja Ö.
Myös, jos tietty kulma on kipuileva, mene tyttö LÄÄKÄRIIIN!! Itseltäni meinasi mennä toinen munasarja roskikseen, kun kysta oli päättänyt kasvaa toiseen kiinni. Ei onneksi (y)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Panin ensikerran nykyistä vaimoani hääyönä, voin kertoa kyllä oli ihana kokemus, kun laukesin ensityönnöllä, ei ollut ehkäisyä pimppi oli valmiiksi kostunut, kun työnsin voimakkaasti jäykistyneen peniksen pimpiin pohjaan asti oli aivan taivaalline kokemus.
 
vierailija
Tätä minun tarinaa ei romantiikannälkäisten kannata vaivautua lukemaan.

Olin jo täyttänyt 18 ja poikuus vielä tallella, kun lähdettiin kesällä kaverin kanssa automatkalle erääseen suomalaiseen pikkukaupunkiin. Majoituttiin sitten leirintäalueella lautaseinäiseen kahden hengen mökkiin. Ja illalla tietysti suunnistettiin ravintolaan.

Ravintolasta sain mukaani arviolta 50-60 -vuotiaan naisen. Kaveri jäi sillä reissulla ilman naista. Runkkaillut olin jo monet vuodet ja nähnyt märkiä unia ihan oikeasta pillusta, mutta jokohan nyt tärppäisi? Tämän leidin kanssa ei ainakaan tarvitsisi kantaa huolta ehkäisiystä. Eipä sen puoleen, ei niitä kortsuja kyllä ollut matkassakaan.

Hurautettiin kolmestaan taksilla leirintäalueelle ja alkoi kaverin kanssa vääntö yösijoista, mökissä kun ei ollut kuin kaksi kapeaa makuulaveria mökin vastakkaisilla seinustoilla. Aluksi kaveri vaati minulta rahallista korvausta siitä, kun joutuu nukkumaan autossa, mutta suostui siihen lopulta ilmaiseksi. Nainen ei ottanut mitään kantaa meidän jahnaamiseen. Menimme naisen kanssa sisälle mökkiin ja pidemmittä puheitta aloimme kuoria vaatteita yltämme. Siinä ei tosiaan rupateltu eikä leperrelty, vaan käytiin tuumasta toimeen. Minullekin alkoi lopulta valjeta, että tämä on nyt sitä totisinta totta.

Nainen asettui toiselle lavereista selälleen pelkissä pikkupöksyissä. Rinnat sillä olivat jo paljaana, mutta olivat jo sitä lajia, etteivät minua houkutelleet. Nainen ei edelleenkään halunnut pilata tunnelmaa puhumalla, minä sentään älysin ilman kehotuksia käydä hänen vierelleen pitkäkseni. Tässä vaiheessa minulla kulli seisoi niin kovana kuin suinkin voi olla.

Riisuin naiselta pois pikkupöksyt, eikä hän estellyt yhtään. Esileikkinä toimi sillä kertaa, kun työnsin sormeni naisen pilluun ja tunnustelin sitä. Kyllä se kostealta tuntui, vaikka leidi ei ollutkaan enää nuorimmasta päästä. Samantien nainen levitti haaransa aivan levälleen ja minä ymmärsin, että voin työntyä hänen sisälleen. Niin teinkin, ja jo muutaman työnnön jälkeen laukesin hänen sisälleen.

Lauettuani en siirtynyt omalle laverilleni, vaan jäin naisen vierelle makaamaan. Runkkauskokemusten pohjalta tiesin, että kohta minulla alkaisi uudestaan seisoa, ja juhlat jatkuisivat. Ja niinhän siinä kävikin. Muistaakseni kolme aktia suoritettiin melko lyhyin väliajoin, sitten siirryin toisella seinustalla olevalle laverilleni unta odottelemaan. Nainen veti pikkupöksyt takaisin jalkaansa. Hän oli maannut allani kuin lahna, täysin liikkumattomana ja ääntelemättä.

En sitten saanut nukutuksi kauaakaan, kun heräsin ja huomasin kullini olevan taas kovana. Kömmin naisen viereen ja riisuin hänen pikkuhousunsa pois. Sanaakaan sanomatta nainen levitti taas haaransa, ja minä aloin naimaan. Aktin jälkeen siirryin jälleen omalle laverilleni nukkumaan.

Aamuyön tunteina tämä sama kuvio toistui ties kuinka monta kertaa. Välillä naitiin, siitten taas vähän aikaa nukuttiin. Olen menneinä vuosikymmeninä usein hämmästellyt sitä, millainen kiima ja kiihko voi olla nuorella miehen alulla.

Koko yönä nainen ei puhunut juuri mitään eikä osallistunut naimiseen millään tavalla. Hän ei liikkunut eikä äännellyt, makasi vain allani liikkumatta. Se ei tosin minua haitannut... Mutta kun aamu alkoi sarastaa, hämmästyksekseni nainen alkoi voihkia ja hytkyä naimisen tahtiin. Ajoittain hänen voihkimisensa voimistui lähes huudoksi. Olenkin jälkeenpäin miettinyt, mistä moinen muutos saattoi johtua. Selvisikö nainen kenties humalatilastaan (jota minä en ollut edes huomannut).

Aamulla mökissä oltiin edelleen vaitonaisia. Ei vaihdeltu osoitteita eikä puhelinnumeroita. Nainen luikki vähin äänin kotimatkalleen, en tiedä minne päin. Minä menin peseytymään leirintäalueen suihkuun ja muistan vieläkin, miten jokainen vesipisara teki kipeää kullini päässä. Mietin, että millaisessahan kunossa naimakaverini värkki lienee...

Hyvät lukijat, tämä tarina on tosi.
 

Yhteistyössä