miltä tuntuu iso kalu

  • Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
omasoma
Voisiko rehellisesti, joku nainen kertoa miltä tuntuu oikeasti iso kalu?
Moni alkaa heti haukkumaan, kun puhutaan koosta. Omalla miehellä normaali 16-17, mutta kiinnostaisi tietää miltä tuntuu reilusti isompi esim. yli 20cm-

 
ei ei ei
Ei hyvä. Kaikki vähänkin enemmän kitkaa aiheuttava sattuu. Suihinottoa ei voi harkitakaan.
Ja luulevat itsestään liikoja. Pelkkä kalu ja koko ei riitä.
 
tervehdys
Joskus nuoruudessani kovasti unelmoin, vain ei se oikein ollutkaan. Kova paine tietysti tuntuu, mutta on niin kireellä paikat, ettei se liikehdintäkään oikein tuntunut ja puhumattakaan, että tuollaisen omaava kuvittelee joskus, että se riittääkin sitten. :) Aika jännä juttu! Ei paha, ei upea, paitsi katsoa. Itse pidän keskimittaisista, jotenkin oikeasti tuntuvat vain paremmilta. Se liikkuvuuden tunne siis.
 
Leena
Aika mielenkiintoisia kokemuksia...ja kommentteja.Itselläni kokemusta vain noista aika normi kokoisista niin mielenkiinnolla luin nämä kertomukset.Aina hehkutetaan että iso sen olla pitää, vaan näköjään loppujen lopuksi onkohan niin.Mutta todella hyvin on pelittänyt aivan se tavallisen kokoinen ja sillä saa hyviä orkkujakin. =)
 
sohfvfvis
Onko kalun koolla niin suurta merkitystä?Mielestäni tunne ratkaisee.Sillon pienikin tuntuu isolta ja vastaavasti iso tuntuu sopivankokoiselta.Tämä jälkimmäinen ,sillä tarkoitan reilummankokoista pimppiä.
 
leena80
Viikonloppuna kokeiltiin mieheni kanssa kimppaa eli mukana oli vieras mies. Tällä miehellä sattui olemaan melkoisen iso kalu, ainakin minun mielestä . Arvio 20cm ja hk sinistä paksumpi, tilanne oli muutenkin hyvin kiihottava joten kalun vaikutusta vaikea arvioida mutta olihan se melkoista seksiä. Kun työntyi sisään niin tuntui että repiää, pimppini oli kyllä täynnä tuota kalua, kyllä orgasmi meinasi tulla hyvin nopeaa. Mut sen huomasi et yhtään isompi tuosta ei saisi olla, ei voisi rennosti harrastaa et koko ajan pitäisi varoa niin siinä menee paras hohto. Kokemuksena aivan mahtava tai silloin tällöin mutta pitemmässä suhteessa normi muna on paras. ( pimppi + peppu panot parhaita ! )
 
Rekku,
Ei varmaan tunnu mukavalta, jos kokoajan housuissa on paljon lihaa. Pieni kalu mahtuu heilumaan ja keikkumaan ihan miten tahtoo. Satunnaiset turpoamiset eivät haittaa, koska housut ei ala pullottaa. Myös polkupyörällä ajaminen on helpompaa, koska isot vehkeet ei mulja satulan kahtapuolen:=)
 
Mies 50
ei ei ei kirjoitti että huono jos kitkaa on enemmän?
Miehenä kyllä sanon että jos ei ole kitkaa yhtään niin ei se miltään tunnukkaan. Muutenhan se on kuin fläskisoosia panis.
Tietty tapauksessani vaikuttaa jo ikäkin, aikuinen mies vaatii enenmmän ärsykettä.
Enään ei reisille ruiskita, jos nyt koskaan onkaan :)
Samasta syystä varmaan toiset haluaa "pakoputkeen" naida aina välillä. Siellä on puristusta miellyttävästi, ja vielä kun liukkaus on kohdallaan niin......
 
Kerran kokenut
Minuula kävi näin.
Vuosia sitten ravintolassa tapasin mukavanoloisen miehen, jutut synkkasivat hyvinkin ja pari drinksua nauttineena minulla alkaa yleensä tehdä aikalailla mieli. Sinkku siihen aikaan ollessani hoitelinkin tämän kaverin mukaani. Kaverilta paljastuikin sitten housuista todella iso kalu. Erektiossa se oli todella iso, usein verrattuna sen HK:pituinen ja todella paksu, ei sormet ylettyneet ympäri. Kaveri osasi jotenkin hyvin nuo hommat, olin ihan valuvan litimärkä. En varmaan koskaan unohda sitä tunnetta kun hän pikkuhiljaa alkoi työntymään sisääni. Rauhallisesti hän sen aloitti, tunsin miten ikäänkuin aloin aukenemaan hänen allaan, minut täytti aivan taivaallisen nautinnon tunne. Kokonaan hän ei minuun mahtunut sillä pituuttakin oli tosiaan sen verran. Oli taivaallinen se tunne kun olin aivan täynnä miestä ja munaa. Oli ainakin minulla aikamoinen kokemus, ja aamulla tiesi saaneensa. Voisi vaikka joskus toistua.
 
leena80
Yhdyn äskeiseen : ) Normi kalu on paras säännölliseen seksiin mutta kokemus ison kanssa on kokemisen arvoinen. Alkaa panettaan ku ajatteleekin sitä suonikankea : )
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Yhdyn äskeiseen : ) Normi kalu on paras säännölliseen seksiin mutta kokemus ison kanssa on kokemisen arvoinen. Alkaa panettaan ku ajatteleekin sitä suonikankea : )
Kuinka iso on suurin dildosi?
 
leena80
Yksi on aika iso, ehkä liianki iso, mutta ku pienemmillä lämmittelee ja ku on tarpeeksi märkä niin tohtii silläki leikkiä. Se oli jollain monster cock nimellä, tavallisen värinen , suonikas ja paksu .
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Kaenuun poeka:
Kyllä kaet jokkaenen älyää miltä iso tuntuu, van osovaako naeset sannoa miltä pieni tuntuu vae tuntuuko se miltää?
Ei ihan pienistä ole kokemusta.

Minulla se suurin dildo taitaa olla sellainen jotain 21cm ja 6cm halkaisijaltaan ja kyllä se tuntuu hyvältä. =)
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Kaenuun poeka:
Häepyä vähin äänin. Viiriäenen lupasi kokkeilla tilloamaasa penispumppua, josko siitä oesi appua...

Kuulehan nyt! Minusta yleisin mielipide on ollut, että se mies, jolla se on, on kaikkein tärkein!
Oikea mies ei jää kakkoseksi dildoille sun muulle. Hyvä on, että kokeilunhaluinen ihminen kokeilee dildoilla, eikä juokse etsimässä niitä kokemuksia jokapuolella. Hoitaa sen itse ja siten, ettei se satuta muita ja ottaa siihen mukaan vielä kumppaninsakin. Silloin tarve vieraisiinkin lähtemiseen laskee ja mukavaa on!

 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaenuun poeka:
Häepyä vähin äänin. Viiriäenen lupasi kokkeilla tilloamaasa penispumppua, josko siitä oesi appua...

Kuulehan nyt! Minusta yleisin mielipide on ollut, että se mies, jolla se on, on kaikkein tärkein!
Oikea mies ei jää kakkoseksi dildoille sun muulle. Hyvä on, että kokeilunhaluinen ihminen kokeilee dildoilla, eikä juokse etsimässä niitä kokemuksia jokapuolella. Hoitaa sen itse ja siten, ettei se satuta muita ja ottaa siihen mukaan vielä kumppaninsakin. Silloin tarve vieraisiinkin lähtemiseen laskee ja mukavaa on!
Näin on, yhdessä me sillä dildolla leikitään miehen kanssa.Ja tottahan toki oikea miehen kulli on edelleen paras, vaikka onkin aivan se normaali kokoinen. =) Ei sen suurensuuri tartte olla, dildolla saa sitten kivasti kokeiltua juuri niinkuin edellinenkin tuossa kirjoitti.En todellakaan lähtisi etsimään miestä jolla on suuri elin. Pah sanon minä! Kyllä se mies mikä siinä kullissa on kiinni on se mikä merkitsee ei se kalun koko!!! =)
 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 38:
Mitenkä on? Miellyttääkö teitä naisia miehen kalu lepotilassa terska esinahan peittämä vai näkyvillä ?

Yksiselitteisesti, kyllä, miellyttää.

Esinahan peittämänä ei kovin seksuaalisesti, mutta on suloinen. Ja semmoista rakkaudellista tunnetta sitä kohtaan aikaan.

Terska näkyvillä taas laukaisee seksuaalisen haluan ja tekee mieli koskettaa ja/tai maistaa. Ainakin antaa pusu ohimennen.

 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 38:
Näin miehenä voin kertoa että tunne nautinnollinen kun nainen paljastaa liukkaan terskan hitaasti ..

Niin! :)

Noinhan se suuseksi usein alkaa, kun odottamattomasti pistää miehen housut alas.

Jos pyytää miestä avaamaan housut itse, niin meillä ainakaan, ei tuo esinahka ole enään kokonaan päällä, kun on jo alkanut jäykistymään. :)

 
Mies 38
Näin me miehet erotutaan toisistamme , toisilla lyhyempi toisilla pidempi esinahka.
Onervalle: eikös se terska olekki märkä kokonaan esinahan alla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä