esnin mies "pettää", ottaa vielä lapset mukaan salatreffeille
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Britit. Mikä ihme sitä kansaa vaivaa? |O
Järkyttävä tapausja voi äiti parkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Mä en ymmärrä mitä ääliötä tuo mies teki?Koitti pelastaa lapsensa?
V tätä palstaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Pahalta varmaan,mutta ehkä vielä pahemmalta jos ois itse ollut sen naisen tilalla.
Mä en ymmärrä mitä ääliötä tuo mies teki?Koitti pelastaa lapsensa?
V tätä palstaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902169096564_ul.shtml
Hmh.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Pahalta varmaan,mutta ehkä vielä pahemmalta jos ois itse ollut sen naisen tilalla.
Mä en ymmärrä mitä ääliötä tuo mies teki?Koitti pelastaa lapsensa?
V tätä palstaa.
ei kun ei huolehtinut lapsistaan vaan valvomatta jätti ja lapset putos jokeen. väitätkö ettei se ole ääliömäistä? ehkä jotenkin viisasta vai?
ja otti lapset mukaan salatreffeille. eikö sekin ole melko ääliömäistä??? toinen jo 2 vuotias ja isi suuteloi vierasta naista.
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:jos tuo on sama juttu kerran niin miten ensin tuo nainen oli salarakas ja sitten vaan joku tuttava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Mä en ymmärrä mitä ääliötä tuo mies teki?Koitti pelastaa lapsensa?
V tätä palstaa.
Etkö ymmärrä?![]()
Otti lapsensa mukaan kun meni pettämään vaimoaan, ei vahtinut lapsia vaan jätti ne vaunuissa veden ääreen, syventyi salarakkaaseensa, ja hupskeikkaa lapset olikin jorpakossa ja toinen kuoli.
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:No entäs ne vanhemmat ketkä jättää lapsensa ulos nukkumaan,eivätkä istu koko aikaa vieressä?Hekin tekevät sitten väärin.
Tuntuu et se kenen kaa mies oli niin on nyt enemmän merkitystä,kun sillä et lapsi kuoli.
Ihan yhtä hyvin se ukko ois voinu painaa omaa vaimoaan,ja molemmat lapset ois voinu hukkua.
Syy siihen et lapset joutui sinne veteen,niin ei kuitenkaan ollut siinä et iskä petti,vaan siinä ettei valvonta ollut riittävää.Sitä ajoin takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Mä en ymmärrä mitä ääliötä tuo mies teki?Koitti pelastaa lapsensa?
V tätä palstaa.
Etkö ymmärrä?![]()
Otti lapsensa mukaan kun meni pettämään vaimoaan, ei vahtinut lapsia vaan jätti ne vaunuissa veden ääreen, syventyi salarakkaaseensa, ja hupskeikkaa lapset olikin jorpakossa ja toinen kuoli.
No entäs ne vanhemmat ketkä jättää lapsensa ulos nukkumaan,eivätkä istu koko aikaa vieressä?Hekin tekevät sitten väärin.
Tuntuu et se kenen kaa mies oli niin on nyt enemmän merkitystä,kun sillä et lapsi kuoli.
Ihan yhtä hyvin se ukko ois voinu painaa omaa vaimoaan,ja molemmat lapset ois voinu hukkua.
Syy siihen et lapset joutui sinne veteen,niin ei kuitenkaan ollut siinä et iskä petti,vaan siinä ettei valvonta ollut riittävää.Sitä ajoin takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:ohhoh. täytyykin olla jo melko vahva että tuosta selviää.
jos olisin tuo isä, menisin jo minäkin jokeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ^^:Mä en ymmärrä mitä ääliötä tuo mies teki?Koitti pelastaa lapsensa?
V tätä palstaa.
Etkö ymmärrä?![]()
No entäs ne vanhemmat ketkä jättää lapsensa ulos nukkumaan,eivätkä istu koko aikaa vieressä?Hekin tekevät sitten väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902169096564_ul.shtml
Hmh.