Miltäs meidän seksielämämme kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selibaatissa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selibaatissa.

Vieras
Jengi puhuu kauheista seksiongelmista ja kuitenkin seksiä on monta kertaa viikossa.
Voin kertoa hieman meidän ongelmastamme:

Meillä on seksiä ehkä n. kerran kahdessa kuukaudess. Siis KYLLÄ, kerran kahdessa kuukaudessa, välillä harvemminkin. Mies tekee tosi fyysistä raskasta duunia ja on oikeestaan täysin haluton. Ongelma on kestänyt n. 3 vutta ( ollaan seurusteltu n 4 vuotta ja ensimmäisen vuoden seksi oli melkeinpä aina viikonloppuna kun kumpikin oli pienessä hiprakassa). Nyt kun on perhe, lapsia jne, eikä hiprakassa enää olla,- on seksikin käytännössä loppunut.

Oon itse ehkä hieman halukkaampi seksiin kun mieheni (joka EI EDES MASTURBOI).En ymmärrä miten 30 vuotias mies voi olla monta kuukautta harrastamatta seksiä ja en tosiaankaan usko hänen edes masturboivan (ja ei kyllä haittaisi jos välillä masturboisikin). Koko raskausaika mm. oltiin käytännössä ilman mitään seksiä, muutaman kerran ehkä tuli harrastettua. (miehellä kovat tekosyyt että ei tykkää ajatuksesta kun vauva mahassa, synnytyksen jälkeen oli aina pääkipeä ja kun se tekosyy loppui niin oli vaan niin väsynyt).

Itselläni on mennyt seksihalut oikeestaan jo senkin takia, koska hyvää seksiä ei saa koskaan. Mies laukeaa n. minuutissa mikäli jotain seksiä on harvakseltaan ja mies lopettaa touhut sitten siihen. Ei todellakaan käy edes mielessä jatkavansa mitenkään oman laukeamisensa ´jälkeen. Ja eipä se sitten minua huvitakkaan, kun kerta miestä ei oikeasti edes kiinnosta. :/

Olen puhunut asiasta hänelle niin paljon (koska alkaa aina vituttamaan iltaisin kun mennään nukkumaan, että ihankun oltaisiin 80 vuotiaita kun toivotetaan hyvät yöt ja käänetään kylkeä). Mieheni sanoo että mitä enemmän asiasta valitan ja nakutan, sitä varmemmin varmistan sen ettei seksiä todellakaan tule. Ja olen todennut senkin monesti, että vaikka olisin kuukauden hiljaa asiasta, ei se paranna asiaa yhtään ja kun sanon sen miehelleni hän jälleen hermostuu jne..

Omat seksihalut ovat tiessään koska mieheni on niin välinpitämätön, eipä juuri häntä kiinnosta minun nautintoni vaan lähinnä se hänen minuutin kestvä sessionsa menee siihen että yrittää olla laukeamatta, mutta EI PYSTY. Siis oikeasti olen valittanut miehelleni, että helvetti, en minä kerkiä tulla missään MINUUTISSA! Ja olen ehdottanut, jos voisi esileikkiä jatkaa enempi, mutta ei tee niin lukuisista pyynnöistä huolimatta. Ei sitten. Ei häntä kiinnosta, ei suorastaan edes osaa hieroa niin että tuntuis hyvältä, yrittää vaan paniikinomaisesti jotain...

Tänä vuonna ei ole ollut seksiä ollenkaan enkä aio antaakaan. En ole enää mikään harvakseltaan oltava pikapano. Ja muuten suhteessa kaikki on kohdallaan, rakastamme toisiamme jne, seksi EI VAAN TOIMI!!!!!

Tuskin kellään on samanlaista joten turha kai kysyä kohtalotovereita? :D

Normaalia?
Joo.. no en tiedä mutta mua harmittaa siksi, että oikeasti rakastan miestäni, mutta seksiä ei ole ja sillonkin kun on niin.... surkeaa sellaista. Oikeasti. Ja mieheni on tosi loukkaantuvaa sorttia, välillä tekis mieli sanoa että hänen suoritukset ovat oikeasti tosi ala-arvoisia, mutta en voi. Ja tiedän että hän kuitenkin joskus on yrittänyt, mutta ei hän siltikään osaa. Ja ex miesteni kanssa minulla on ollut erittäin hyvä seksielämä (siis sillon kun hänen kanssa seurustelin) joten aika kova takapakki tullut ja nyt viidettä vuotta tätä paskaa. Ennen seksi oli minulle tärkeää, nykyään ei ja saa vaan pahalle tuulelle koko ajatuskin. Enkä todellakaan halua vertailla ex miestä ja nykyistä, mutta oikeasti, jos mieheni pystyy minuutin suoritukseen 2 kertaa puolessa vuodessa, on se mielestäni aika ... huh.

eipä se kai mitään, kai tähän on jo tottunut. Enpä olisi ajatellut 6 vuotta sitten että kohta sitä eletään selibaatissa mut silti rakkaan ihmisen kanssa...

Ex-miehen kanssa oli täsmälleen tuollaista. Alkuun kyllä jos molemmat oltiin juotu. Lopulta asiasta kauheaa tappelua. Seksiä oli kyllä ehkä kerran kahdessa viikossa mutta aika onnettomalta sekin tuntui, kun mies laukesi alle minuutissa niin mitäpä siinä kerkiää.
Ensin selityksenä oli väsymys, sitten minun valittamiseni asiasta ja sitten oli kuukaudenkin taukoja kun olin ihan hiljaa. Läheisyyttä tai henkeviä keskusteluja ei muutenkaan ollut. Miestä ei kiinnostanut halata ei pussata ei harrastaa seksiä. Rakkauttaan vakuutteli kyllä, mutta oli muutenkin sellainen joka puhuu yhtä ja tekee toista tai lupaa ja lupaa mutta mitään ei tapahdu joten...

hei, meillä harrastellaan vain selvinpäin. ihan koska niin se on parhainta. miksi ei vois teillä sit onnistua? menkää johonki pariterapiaan? sano oikeesti suoraan miehelles että aika nolo tapaus kun ei omaa akkaa voi panna kunnolla. hyvä seksi piristää kummasti, väsynyttäkin miestä. mutta ei kait hän aina väsynyt ole? esim yöunien jälkeen vapaapäivänä aamusta? älä yritäkkään hinkua seksiä illasta, silloin on jo myöhäistä. meilläkin ollu ongelmia seksissä, miehen haluttomuutta. auttaa kun myöntää ongelman.

Voikun se oliskin vaan AJASTA kiinni. Olisin tosi onnellinen jos miestä kiinnostaisi, MIKÄLI aikaa olisi. mutta kyllä meillä oikeasti tilaisuuksia olisi, mutta ei. Ei se kiinnosta.

Minä tyydytin exäni joka kerta, mutta silti häntä ei kiinnostanut kuin 1-2 kertaa kuukaudessa. Syynä eivät olleet kotityöt tai muu, koska tein hänen osuuden reilusti. Onneksi elän nyt suhteessa jossa on kunnioitusta halujani kohtaan.

Kissa pöydälle, eli varaa se aika, että keskustelette asiasta muutaman tunnin putkeen. Jos ei kumpikin jousta ja ota toista huomioon niin pidemmän päälle joko ero tai sit olo paskassa suhteessa... asiat ei selviä muuta ku puhumalla.

eli siis kyllä se joka haluaa olla toisen kanssa ja rakastaa toista ja haluaa rakastaa vastedeskin on valmis tekemään toisen eteen asioita, kuuntelemaan ja löytämään yhdessä seksin salat niin että molemmille hyvä ja että kumpikin nauttii.. silti ei tarvi antaa hanurireikää jos ei halua, vaan siis kompromisseja, että toinenkin saa big O

älä ole moksiskaan...voin sanoa että meillä on aikas lailla samanlainen tilanne... mulla kerkee monesti alkaa jo seuraavat menkat ennen ku ollaan taas sekstailtu...ja juu meidänkään mies ei masturboi...

Niin aivan. Ongelma onkin siinä että mieheni ei todellakaan halua myöntää ongelmaa. Aluksi oli todella vaikea saada myöntämään että oikeasti hänellä on ongelmana se, että laukeaa liian nopeasti vaikkea haluakkaan. Vihdoin hän sen pitkän valituksen jälkeen myönsi. Mutta ei myönnä että seksielämä on muutenkin perseelleen. Ongelmanahan on minä, joka en tee jatkuvasti aloitetta ja joskus olen sitten jopa olen hänet torjunut. Mutta joku vuosi sitten yritin useinkin tehdä aloitetta niin mies aina torjui, nykyään ei huvita tehdä aloitetta kun tietää että kuitenkaan en mitään tyydytystä tule saamaan vaikka mies lämpenisikin. Se olisi taas minuutti ja spermat pitkinpoikin

Mulle olis aika utopistinen ajatus, ettei miestä yhtään kiinnostaisi minun nautintoni seksin aikana, olipa sitä sitten harvoin tai usein. Oma mieheni yleensä tyydyttää minut ensin - jatkaa vielä yhdynnän jälkeenkin. Onko teillä muunlaista fyysistä läheisyyttä? Onko miehellä aina ollut vaikeuksia kestämisen kanssa? Miten mies muuten huomioi sinua?

Miehellä on AINA ollut ongelmia kestämisen kanssa, mutta se on ollut vaikea asia miehelle koska ei sitä häävillä ole suostunut myöntämään vaan aina seksin jälkeen "anteeksi, ens kerralla sitte" ja kauheet selittelyt että "kun me harrastetaan niin harvoin niin en sitten kestä", mutta oikeasti ongelma tosiaan on aina ollut, sillonkin kun ollaan satuttu saman viikon sisällä harrastamaan useamminkin seksiä.

Mieheni ei ole mikään kauhean hyvä antamaan mitään läheisyyttä. pusuja joskus (tosi harvoin). Antaa joskus kun on hyvällä tuulella jonkun pusun, mut on seki aika harvinaista että ees pussailtais.
Muuten varmast näyttää kavereiden silmissä että oltas vaan kavereita, ei koskaa kävellä käsikädessä tms pussailla VARSINKAAN julkisesti. Muuten mieheni kyllä rakastaa minua kovasti ja puhuu PALJON enemmän kun tekee. On sanonut seksistäkin että täytyy muuttaa tapoja mutta tätä puhunut jo ties kuinka kauan.

Seksi voi loppua parisuhteessa monesta syystä. Enkä usko, että läheskään yleisin syy olisi se, että ei halua kumppaniaan. Ei vaan välitä seksistä enää.

Ensin pitää saada läheisyys kuntoon ja sitten vasta murehtia seksiä. En usko, että pariskunnat hellivät toisiaan romanttisesti keillä ei ole seksielämää.

muuten mies ottaa kyllä aina huomioon esim. mielipiteeni jne. että kun ei ole kyse läheisyydestä jne niin huomioi erittäin paljon. ja puhuu aina kuinka haluaa olla kanssani aina ja TIEDÄN että todella rakastaa minua paljon, eikä ikimaailmassa pettäisi tms. mut läheisyys, seksi ja tollanen ei toimi.... :/

Ap, jos sun miehes on homo ja elää jotain kulissi-elämää. Olen aina jotenkin ajatellu, että naiset pihtaa, eikä miehet. Meillä on niin päin, että mies haluaisi melkein päivittäin ja minä "vaan" 1-2 kertaa viikossa.

mut se kemia kyllä puuttuu, esim. kun mieheni veli tyttöystävänsä kanssa tulee vierailemaan, on niin ihana nähdä kun heistä huokuu se "rakkaus" jotenkin, pienillä eleillä ja kosketuksilla. tulee itelle aika tyhjä olo... ja ehkä pieni kateuskin....

käske sen masturboida useammin... tai sit juota se pikku hiprakkaan niin kestää kauemmin. mut siis mun mielestä toi on vähä kaks piippuinen juttu. sä haluat seksia ja välillä (ilmeisesti) oikein vonkaat sitä, mut sit ku mies antaa, syyllistät sen siitä et ei kestä kauaa. sillähän on kauheet paineet niskassa. näytä sille joskus kuinka haluat et sua hierotaan. pyydä vaikka et hierois sulle ensi orkut ja sit touhuatte yhdessä, enää sun saaminen ei olis niin tärkeetä. vai olisko?

Yhteistyössä