Mimi ja Kuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Olen pitkästä aikaa kipeän lapsen kanssa kotona ja katseltiin aamuohjelmia. Kakkoselta alkoi joku Mimi ja Kuku... Pitääkö teidän lapset siitä ohjelmasta? Mun mielestä se oli ärsyttävin ohjelma, mitä olen koskaan nähnyt. Luulin, että Teletapit on pahinta lapsen aliarvioimista, mutta tämä veti pohjat. Ihan kuin se ohjelma olisi tehty imbeselleille! Tyttökin sanoi, että onko mun pakko katsoa tätä... Ei kulta, pistetän vaikka Puuha Pete pyörimään...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mun 1v tykkää ja tuijottas vaikka kuinka. Just sopivasti on unilla nyt kun se tuli :whistle:

Meillä samoin. Naureskeli niille. Mulla mousi ihokarvat pystyyn eli en tykänny olleskaan. Teletappeja sentään pystyy vähän kattoon.

Voi olla, että se tosiaan kolahtaa vähän pienemmille lapsille. Enkä nyt tarkoita, että vuoden ikäiset ovat imbesellejä :o ! Se oli vähän karkeasti sanottu... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Voi olla, että se tosiaan kolahtaa vähän pienemmille lapsille. Enkä nyt tarkoita, että vuoden ikäiset ovat imbesellejä :o ! Se oli vähän karkeasti sanottu... :ashamed:

Se on niin yksinkertanen ja värikäs että uppoaa tollaselle taaperolle. Teletappeja taas meillä ei ollenkaan jaksa katella.

Meillä neiti kohta 7kk ei kuule eikä nää mitään kun nämä "hörhöt" ruudussa. Mun mielestä ovat vähintäänkin ihmeellisiä ja lähinnä naurattaa niiden jutut. Luulisin että on tarkotettu just noille vähä pienemmille, ei 5v likka kyllä innostu niistä yhtään.

Minä kans en tykkää siit ollenkaan mutta kyllä noi mein muksut sitä kattelee :o
Ja esikkokin jo tokaluokkalainen :laugh:

Mut ei se mitään! Mein pienin, 3v7kk, tykkää vielkin mahottoman kovasti teletapeista :laugh:

Meil taitaa olla vaan imbesillejä :laugh: :laugh:

On tosiaan varmaan ärsyttävin lastenohjelma. Inhosin sitä ennen yli kaiken, mutta kovasti se kiinnostaa 1,5-vuotiasta. Enpä inhoa ohjelmaa, joka pitää tuon vilpertin tiiviisti telkkarin edessä hetken...