Minä en enää tiedä mitä tehdä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Minusta on tullut niin onneton ja masentunut miehen takia. Meillä ei MINUSTA ole enää mitään yhteistä ja tuntuu siltä että ilman miestä olisin paljon onnellisempi. Meillä on pieni poika jonka vuoksi en tahtoisi erota. Haluaisin pojalle ehjän perheen. Mutta nyt näyttää vahvasti siltä että pakko on erota kun en enää jaksa mitään. Olen myös huomannut että olen ruvennut osittain purkaa turhautumistani poikaan mitä en todellakaan halua. En minä halua olla mikään äksyilevä äiti:(
Säälittää poika vaan kamalasti.

Minusta on lapsen kannalta kaikkein pahinta riitelevät vanhemmat ja ahdistava ilmapiiri kotona.
Lapselle on tietyissä tapauksissa parasta vanhempien ero, ei se sitä tarkoita, että hän menettäisi vanhempansa tai olisi vähemmän onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
Minusta on tullut niin onneton ja masentunut miehen takia.

Miksi?

Kun joudun kaiken pyörittämään yksin. Mie sei saa ikinä mitään aikaiseksi ja joudun murehtimaan kaikista hänenkin asioista. Mitään kunnon läheisyyttä en ole saanut pitkään aikaan vaan kaikki kosketus on yleensä ollut seksipyyntö. Äskenkin pyysin katsomaan pojan perään niin ei mitään liikettäkään.
Tuntuu että meidän arvotkin on ihan eri maailmoista. Mies voisi päivät pitkät istua koneella kun minä haluisin koko perheenä lähteä ulos ja keksiä jotain kivaa. Lista jatkuu loputtomiin.

Aina ei ole parasta että ollaan lapsen takia yhdessä.
parempi se lapselle on että on 2 onnellista kotia ja vanhempaa kuin yksi surullinen koti.
varmasti vaikea päätös jos eroaa, mutta pitemmän päälle paras ratkaisu jos vaihtoehtona on masentunut ympäristö.
Kannattaa varata aikaa vaikka jollekkin perheneuvojalle tai pariterapeutille ja punnita vaihtoehdot.
Ja ihanteellisinta olisi että oli ratkaisu , oli se mikä tahansa .olisi päätös sopuisa. :hug:

Yhteistyössä