Minä en varmaan edes tajuaisi synnyttäväni...

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Tuli vaan mieleeni, kun ekassa raskaudessa minulla oli paikat jo melko paljon auenneet luonnostaan, enkä yhen yhtä supistusta ollut huomannut.. No, käynnistettiin synnytys sitten ja supistukset olivat ihan HURJAT.

Tokassa raskaudessa tunsin "mukavia" supistuksia, ei mitään mahdotonta.. Ja paikat auki 3-4 senttiä. Käynnistettiin tämäkin synnytys loppupelissä, kun ei saanut mennä yli la:n.. Ja käynnistyksestä aiheutuneet supparit olivat ihan KAMALAT.

Mietinpä nyt kolmannessa, että JOS mie saisinkin synnyttää luomuna, että "huomaisinkohan" mie ees niitä supistuksia ja synnytyksen alkua...

Edellisten synnytysten kestot 5 h 15 min ja 4h.

Tuli vaan mieleen, että voi tulla kiirekin... :o

Mulla kans ensimmäinen käynnistettiin (42+5), mutta mulla ne supistukset ei hirveen kivuliaita ollu... Toinen läks sitten tulemaan ihan luomusti (8pv yli), mutta en mä tajunnu et mua oli supistellu koko päivän... Iltaa kohen supistukset hiukan koveni ja tiheni, mutta jos en ois ollu mun ystävän luona niin en kyllä ois tajunnu lähtee ajoissa sairaalaan, kun ei ne nyt niin kovia ja kivuliaita ollu :o Ystävä sit patisti menemään, ja tuntia ennen tytön syntymää oltiin sairaalassa...
Toivottavasti ei sulle tule kiire :hug:

Mullaki oli toisella kertaa 5cm kohdunsuu auki ilman "sen kummempia" supistuksia. Mutta hei, kyllä se sitten 6-7cm jälkeen alkoi tuntumaan... Jonkun verran. Ei mitenkään ylitsepääsemätöntä kipua ollut. Luomuna tuli, kun ei mitään keritty antaakaan.

Ei ollut käynnistetty synnytys.

Mä oon synnyttänyt 4 lasta. Jokaisen ilman kivunlievitystä. Ja kyllä on supistukset tuntuneet. Kuopuksen synnytys alkoi niin, että lorahti vähän lapsivettä ja sitten välittömästi ihan kaameat, kamalat, hirveät supistukset. Kerettiin just ja just sairaalaan, poika syntyi sinne hissiaulaan. Synnytys kesti 1h36min.

Yhteistyössä