Minä haluan rauhallista yhteistä aikaa,mies ei!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruinen

Vieras
Oon ollu tosi väysnyt arjen pyöritykseen kolmen pienen kanssa ja kaipaisin kaksin olemista miehen kanssa.Rauhallsita sellaista.No,ehdotin sitten,että kysytään anopilta ja minun äidiltäni ottaisivatko tytöt hoitoon,mutta mies ei kuulemma ole kiinnostunut kysymään,koska "vastaus on kuitenkin nihkeä ei".Eli sen vertaa ei vaivaudu tekemään parisuhteemme eteen!:( enkä haluaisi minä yksin järjestää koko hommaa,jos toista ei kiinnosta.

Ja vielä sanoi,että jos lapset hoitoon saadaan niin silloin on minunkin aika jo "lähteä jonnekin"ja on sitä mieltä,et sitten lähdettäis kavereille,kaupunkiin yöelämään..Mut kun mua ei nyt kiinnosta,haluan vain olla miehen kanssa.En ymmärrä,mikä siinä muka on "samanlaista"olla kotona vaikka lapset on hoidossa kuin että laspet ois kotona..Ei mun mielestä oo.Ehkä oon nyt kotihiiri,mut tällä kertaa niin.

Onko tää avioliitto nyt tuhoontuomittu,kun halut menee ristiin..;(

Olen sanonut,että tulisin tosi onnelliseksi yhteisestä illasta..Mutta hänne mielestään on tylsää olla kotona,eikä sitä,että lapset menee hoitoon kannata tuhlata moiseen..vaan lähteä vaikka kahdestaan viihteelle kavereille..pöh:( Ja ihan aikuisia ollaan,28v.:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen sanonut,että tulisin tosi onnelliseksi yhteisestä illasta..Mutta hänne mielestään on tylsää olla kotona,eikä sitä,että lapset menee hoitoon kannata tuhlata moiseen..vaan lähteä vaikka kahdestaan viihteelle kavereille..pöh:( Ja ihan aikuisia ollaan,28v.:)

Jospa hällä on vain sellainen kausi, että menojalkaa vipattais. Älä ota ittees.

Yhteistyössä