Minä ja kadonneiden keittiövälineiden arvoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Ai että minuu sieppas, kun mie äsken etsin yhtä isoa veitseä enkä löytänyt.
Sit siinä samalla huomasin, että myös eräs pienempi, minun nimenomainen lempiveitseni, puuttui.
Ensin mie säihkädin, että nyt ne on jossain lasten käsissä ja hätyyksissäni miehelle soitin, että onko ne mahdollisesti hänen jäljiltään jossain kuitenkin.

No jopas alkoi mua sieppaamaan entistä enemmän, kun mies pohtii:
- Ai juu, se sellainen mustakahvainen iso? Joo, se on... Ootas, mie lainasin sitä, kun piti niitä villoja silloin paloitella. Joo, se on varastossa, siinä työkalulaatikossa. Niin, ja juu, sit se sellainen pienempi terävä on puuvarastossa, mie lainasin, kun puukko oli hukassa ja tarvitsi niitä tukirimoja siihen leijaan uusia.
Ja nyt kun tulio puheeks, niin keittiösakset on kanssa siellä varastossa. Ja saattaa siellä olla pari ruokaveitseäkin."
:snotty: |O

Niin paljon minua nyt ärsyttää, että mun keittiövälineet menee kaikki tylsäksi jossain remppahommassa, niin seuraavankerran kun mies etsii jotain työkaluaan... on se sit ruuvimeisseli, akkuporakone tai mikä vasara hyvänsä, niin mie sanon sille, että "Ai juu... se taitaa olla siellä alusvaatekorissa tai sit petarin alla, mun tyynyn kohdalla." :ashamed:

Ihanaa,jolloin muullakin on sama ongelma.Meillä kanssa mies käyttää välillä noita keittiövälineitä työkaluinaan.Mä kerran etsin sellaista pientä muovista leikkuulautaa ja ihmettelin että mihin se oli voinnut kadota.Mies sitten tuli maireana sisälle ja kertoi että oli saannut korjattua autosta ikkunan,joka ei pysynnyt ylhäällä.Mä sitten kysyin että milläs sä sen sait korjattua niin selitti että se pieni muovinen leikkuulauta oli ollut just sopiva.Oli sen pilkkonut pieniksi ja tehnyt siitä jotkut pidikeet.Eikä muuten ollut eka kerta kun multa häviää noita tavaroita keittiöstä.Tuon jälkeen mä sanoin että älä sitten ihmettele jos joku päivä sun mersustas on pyyhkijät hävinneet,mä olen siinä vaiheessa tarvinnut just sen kokosia kukkakeppejä =).Ei ole muuten yhtään ruokaliluvälinettä tai astiaa keittiöstä hävinnyt ilman että mä tietäisin missä se on =)

Yhteistyössä