Minä myös pyydän anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Kirjoitan tätä pahoilla mielin koska olen saattanut omilla mielipiteilläni loukata tai muuten aiheuttaa pahaa mieltä ja ehkä vihaakin. Lupaan mitä nöyrimmin olla kommentoimatta niin että se aiheuttaa kenellekään pienintäkään mielipahaa. Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi. Koneellani on ollut lisäkseni neljä nimimerkki käyttäjää joten olette ehkä saattaneet luulla että olen itse niiden takana. Näin ei ole. Nämä muut pyytävät myös anteeksi. Heistä ette kuule näillä palstoilla enää mitään.
olkoon kirjoittaja edelleen salassa, niin häpeän itseäni.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Nimetön anteeksipyyntö on mielestäni yhtä tyhjän kanssa, anteeksi nyt vaan;)
Tästä olen vähän samaa mieltä. Kyllähän lapsillekin opetetaan, että anteeksi pitää pyytää ihan reilusti. Se ei riitä, että jostain nurkan takaa kuiskaa anteeksi ja juoksee sitten karkuun.
Tuosta ap:n asiasta en kyllä sitten osaa sanoa juuta enkä jaata.

Alkuperäinen kirjoittaja harmana nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos sinun kirjautuneella nimimerkillä mustana joku kirjoittaa, se olet silloin sinä ihan itse.

ei välttis:D minä ja siskoni kirjotetaan samalla koneella samalle palstalle eri nikeillä:)

Eri nikeillä niin. Mutta jos joku jonkun nikillä kirjottaa, niin mitäs se tarkottaa? Menee toisen tunnuksilla sisään vai?

Väitin että olen yksinäinen, ilman ystäviä. Näin ei kuitenkaan ole. Olen valehdellut että olen kiusattu. Näin ei ole. Sanoin että en voi saada lapsia, näin ei ole. Minulla toki mies on mutta....(oma henk.koht.asia), lemmikki myös on, olen väitellyt täällä äitien kanssa, ihan turhasta, olen loukannut sanoilla täällä keskustelevia, nyt se kuitenkin on loppu, koska ette kuule minusta enää ja en kirjoita enää tämän jälkeen, siksi että en kuulu teidän äitien ja isien joukkoon. Jatkan elämääni ystävieni ym. Joukossa kuten ennen tänne kirjoittelua. Nyt olen todella pahoilla mielin. En aio edes lukea enää teidän äitien/isien kirjoittamia tekstejä enkä katsoa mitä olette tähän minulle vastailleet. Anteeksi pyydän ja toivotan hyvää jatkoa teille ihan jokaiselle. Anteeksi pyyntö nöyrästi myös muilta koneen käyttäjiltä jotka ovat olleet minä. Anteeksi. Kadun syvästi. Terveisin: mielipaha, sisun kaveri, t, sisu, ja romani. En ole rekisteröinyt käyttäjä.

Yhteistyössä