Minä oikeasti lihotan itseni takaisin entisiin mittoihin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiukku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiukku"

Vieras
Olen vihainen!! Minä olin aina se tyttö, josta pojat eivät kiinnostuneet, eikä vielä aikuisenakaan ole tarvinnut miehiä jaloista hätistellä. Ihmiset ovat muutenkin aina jotenkin vältelleet minua, ja minun on ollut vaikea saada ystäviä.

Kyllästyin kiloihini itseluottamuksen ja terveyden takia. Ujouteni ja epävarmuuteni haittasi jopa normaalia elämääni, ja ajattelin, että kilot karistettuani voisin olla varmempi itsestäni. Minua myös muutaman kerran otti sydämestä, vaikka en mitenkään hälyttävän ylipainoinen ollutkaan. Matkaa normaalipainon ylärajoille oli 10kg, mutta laihdutin kuitenkin 15kg "varmuuden vuoksi"

Niin, itse asiaan. KAIKKI muuttui kun olin 15kg kevyempi. Miehet katsoivat minua täysin uusin silmin, ja kaiken huippu oli, kun entinen luokkakaveri alkoi minua iskeä, vaikka ylä-asteella olin hänen silmissään roskasakkia.

Minusta on yhtäkkiä tullut ihmisten silmissä paljon mukavampi, mielenkiintoisempi, älykkäämpi, parempi ihminen ja yksinkertaisesti kelpaava yhteiskunnan jäsen. Ennen minua katsottiin pitkin nenänvartta halveksuvasti ja nyt ollaan yhtä hymyä.

MIKÄ MINUN LUONTEESSANI MUKA MUUTTUI?? Olen oikeasti todella surullinen ja vihainen siitä, millainen tämä maailma on nykyään. Jos tämä elämä näin pinnallista on, niin minä lihotan itseni takaisin. Silloin ainakin tiedän, kuka minusta pitää ja välittää minun itseni takia, ei siksi miltä näytän!

Höh. Ite olen ollut seinäruusu vaikka paino on heitellyt 35 kiloa elämän aikana :D Ei ole koskaan tarvinnut potkia miehiä pois kimpusta. Mut ehkä mä olenkin vain helvetin ruma naamasta, siteeratakseni ah rakkaan pomoni mietteitä.

Elämä on nykyään niin pinnallista. Kaikki kiinnittää huomiota vain siihen miltä näytät eikä se mitä oikeasti olet, merkitse kenellekään yhtään mitään. Itsellä ylipainoa enemmän kuin sulla ja kokenut saman ongelman. Loukkaantunut olen monta monituista kertaa mutta eteen päin on ollut pakko mennä. Nyt onneksi on mies ja lapset joten ei tarvitse miesten takia laihduttaa, mutta terveydellisten syiden takia kyllä. Saa nähdä miten meikälle käy kun kaikki tarpeettomat kilot on karistettu.

Minä kyllä kysyisin heiltä joiden suhtautuminen on muuttunut, miksi he ovat nyt enemmän kiinostuneet.
Muiden miellyttäminen on huono motivaatio laihduttamiseen. Ennemmin pitäisi lähteä siitä että muutaman kilon keveämpänä voin paremmin ja ennalta ehkäisen tiettyjä sairauksia.
Ihannepainokaan ei ole kaikille sama toinen voi paremmin ja on itseensä tyytyväinen hieman "pullukkana" toinen taas haluaa olla ja voi paremmin langan laihana.
Ulkonäköpaineet pääsääntöisesti lähtee itsestä. Ihminen joka voi hyvin ja joka tuntee kehonsa omakseen myös näyttää hyvältä.

nauti hyvästä olostasi! luulen, että enemmän syynä saamaasi huomioon on myös hyvinvointisi parantuminen mikä näkyy loisteena muillekin! ei oikeesti 15kg oo niin merkitsevää pelkkänä painona!

NAUTI JA JÄTÄ SIT PELKKÄÄ ULKOKUORTA KATTOVAT PÖSILÖT OMAAN ARVOONSA!

Miksi sinun pitäisi nyt lihottaa itsesi takaisin? On totta, että maailma on pinnallinen ja epäreilu, mutta se että pilaisit terveytesi lihottamalla itsesi takaisin suureksi, ei maailmaa muuta. Ilmeisesti et tullut onnellisemmaksi laihdutettuasi, etkä ollut onnellinen lihavampanakaan joten ehkäpä syy onnettomaan oloosi ei olekkaan painosi ja ulkonäkösi? Tai ehkä huomaamattasi muutuit itsevarmemmaksi ja sen myötä helpommin lähestyttävämmäksi? Sillä kyllähän ihmiset lähestyvät herkemmin ihmistä, joka huokuu hyvää oloa ja vaikuttaa olevan sinut itsensä (ja usein silloin myös ympäristönsä kanssa), kuin ihmistä joka viestittää epävarmuutta itsestään ja on vetäytynyt.