Minä olen perjantaista asti vain itkenyt sitä kun tuli se tasa-arvoinen avioliittolaki :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En jaksa elää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En jaksa elää!!

Vieras
Koko tämän viikon olen itkenyt ja rukoillut sitä, että se tasa-arvoinen avioliittolaki ei astuisi voimaan ja kun sitten perjantaina sain tietää, että se laki hyväksyttiin, niin vaivuin lattialle epätoivosta ja olin kuolla silkasta järkytyksestä ajatellessani, että homot ja lesbot voivat mennä keskenään naimisiin! Haluan kuolla, koska en yksinkertaisesti jaksa elää tälläisessä maassa, jossa homojen tai lesbojen kaltaiset saastaiset elukat saavat vapaasti mennä naimisiin ja kai heille pian sallitaan se lasten seksuaalinen hyväksikäyttökin mistä he varmasti unelmoivat :-((((((((((

Aloite vasta hyväksyttiin, lain hyväksyminen tulee eduskunnan käsittelyyn vasta 2-3 viikon kuluttua. Jumalahan voi kaikkivaltiudessaan tehdä niin, että äänestyspäivänä kaikki lain puolustajat ovat sairaina. ;)

Lasten hyväksikäyttö on edelleen, ja tulee olemaankin kiellettyä, niinkuin pitääkin. Nyt suodaan vain avio-oikeus mies-mies ja nainen-nainen pareille, ei muuta!

:D Mikä laki? Eihän sitä lakipykälää vielä ole hyväksytty (liekö vielä kirjoitettukaan lopulliseen muotoonsa)... Joten sulla on vielä hetki aikaa suunnitella kuolemaasi... :D

Onneksi sun ei tarvitse enää kauan odottaa. Heinäsirkat, tulisade ja ilmestyskirjan ratsastajat + muut rangaistukset lienevät jo tulossa korjaamaan meidät syntiset täältä.

Päivikö se nyt tuli palstalle jo pillittään :-)
Mites se jumala nyt noin rupes lampaitaan kiusaamaan, taitaa maailmanloppu tulla (tai ainakin henkilökohtainen romahdus näille tiukka nutturoille.) Voi voi kun tuo uskovan elämä on niin rankkaa, että pitää ihan muutkin ihmiset huomioon ottaa.

Yhteistyössä