H
Harmaana tällä kertaa
Vieras
Minä löysin uskomattoman ihanan ihmisen. Lapsetkin ihmettelee miksi äiti vaan hymyilee kokoajan. Elämä on ihanaa!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kannattaa nauttia vielä kun voi,kyllä se ihanuus siitä ajan kanssa karisee.
Älä nyt noin optimistinen ole.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kannattaa nauttia vielä kun voi,kyllä se ihanuus siitä ajan kanssa karisee.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
Elämä opettaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Älä nyt noin optimistinen ole.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kannattaa nauttia vielä kun voi,kyllä se ihanuus siitä ajan kanssa karisee.![]()
Vielä pari kuukautta takaperin olin täsmälleen samaa mieltä. Mutta kuinkas kävikään..Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Elämä opettaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Älä nyt noin optimistinen ole.Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kannattaa nauttia vielä kun voi,kyllä se ihanuus siitä ajan kanssa karisee.![]()
Ja paitövei mitä ihanaa rakastumisen tunteessa muka on,ei saa nukuttua,ei syötyä,tyhmä virne naamalla ja laput silmillä.
Onneksi en koe sitä tunnetta enää koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
:hug: Kyllä sä pystys unohtamaan, se vaan vie aikaa. Tiedätkö miksi otti "takapakkia"?
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
Voih :hug:
Niinkö siinä sitten kävi? Harmittaa sun puolesta.
Klassikot ilmeisesti.. No, oma on häpeänsä. Vaikka nyt sattuu niin tulee joku toinen joka on sun arvoinen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
:hug: Kyllä sä pystys unohtamaan, se vaan vie aikaa. Tiedätkö miksi otti "takapakkia"?
Ei kuulemma tule toimimaan yms.. Eikä ole valmis suhteeseen blaa blaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
Juu niin kävi. Ikävä on ja sattuu perkeleesti. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Minäkin olen rakastunut ja kurjaa on, enkä pysty unohtamaan. Mies otti yhtäkkiä takapakkia ja siihen jäi. Masentaa. Toivottavasti sulla parempi onni.
Juu niin kävi. Ikävä on ja sattuu perkeleesti. :ashamed:
No ihan varmasti![]()
Meniköhän sillä pupu pöksyyn? Kaikki kumminkin vaikutti ihan hyvältä..?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Kaikki oli tosi hyvin, ainoa että tällä miehellä oli muutenki elämä vähän sekaisin ja sekotin sit tietysti lisää. Pupu taisi mennä sillä pöksyyn.. Semmonen kutina on ettei tää tähän jäänyt mutta mutta.. Kurjaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Kaikki oli tosi hyvin, ainoa että tällä miehellä oli muutenki elämä vähän sekaisin ja sekotin sit tietysti lisää. Pupu taisi mennä sillä pöksyyn.. Semmonen kutina on ettei tää tähän jäänyt mutta mutta.. Kurjaa on.
No antaa ajan hiukan kulua, jospa se siitä vielä :hug:
Ootteko nyt missään yhteyksissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Kyllä me päivittäin melkein nähdään ja moikataan, sepä tässä satuttaa vielä enemmän. Tekis mieli laittaa viestiä sille mutta en laita. Eiköhän tämä tästä.. kai.. Kiitos halista =)