Minä olen sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämä on täynnä yllätyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämä on täynnä yllätyksiä

Vieras
Tapasin taannoin kiinnostavan miehen ja ihastuin. Myöhemmin samainen mies lähestyi minua ja olisi kiinnostunut myös minusta. Mies on fiksu, komea, kaikinpuolin kiinnostava ja haluaisin tutustua häneen.

Minulla kuitenkin on lapsi ja mies. Tämä ihastus on väärin, mutta kaipuu paremmasta suhteesta on sisuksia polttava.

Tiedän että ihastuksia voi tulla ja menee varmasti ohi, mutta nyt tuntuu että kärvennyn tähän tunteeseen. Nyt tarvitsisin järkeviä "palomiehiä" sammuttamaan tämän roihun.

mä kans keväällä ihastuin yhteen tuttuun mieheen, jonka kyllä tiesin olevan ihastunut muhun jo kauan sitten. nyt vaan jotenkin tajusin kun on paremmin tutustuttu, että se on aivan mahtava tyyppi!! hassua tässä on se että mulla on aivan ihana parisuhde ja ihana elämäntilanne muutenkin. eli mulla ei oo kaipuuta mistään muusta, mut silti ihastuin. otin hajurakoa mieheen ja ihastus helpotti, nyt on taqas muutamana päivänä ollu ajatuksissa, mut kai se taas ohi menee. en osaa sen enempää neuvoa, kuin että jos et luota ittees kaikissa tilanteissa, niin älä päästä niitä tilanteita syntymäänkään, siten mitään tyhmää ei pääse tekemään.

Mulla hieman samantapainen tilanne. Vakisuhde mulla kehnonlainen, lapsiakin on. Tämä uusi suhde on laittanut mut raiteiltaan. En ajattele edes muuta. Maa järisee ja pää humisee kun olen miehen seurassa.

Oletko nyt varma, että olet ihastunut siihen mieheen - vaiko vain ihastumisen tunteeseen? Ja toisaalta, tee tunteensiirtoa, eli suuntaa ihastustunteita omaan mieheesi. Toimii! :)

Yhteistyössä