Minä oon NIIN iloinen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Saatiin sitten kerhopaikka meidän typylle (täyttää siis 4v keväällä) kun jää tarhasta kotiin helmikuussa mun äippäloman takia :)

Eli nyt on tytöllä kerhoa sitten 3krt viikossa 3 h kerrallaan!

Ja mä kerkesin jo stressaamaan että kun kaikki kaverit jää päiväkotiin eikä puistotkaan aina lapsia tulvi. Tytöllä vielä joku vaihe päällä, että kaverit on tosi tosi tärkeitä :)

Iloinen olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Talo on ihan umpihomeessa ja joudutaan muuttamaan, todennäköisesti melko kauas nykyisestä paikasta :|

Voi ei :( !!! Varmaan melko rankkaa! (tai no eiks muuttaminen aina oo... me ollaan muutettu 12. kertaa, tosin tytön tarhapaikka muuttunut vain kerran)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Talo on ihan umpihomeessa ja joudutaan muuttamaan, todennäköisesti melko kauas nykyisestä paikasta :|

Voi ei :( !!! Varmaan melko rankkaa! (tai no eiks muuttaminen aina oo... me ollaan muutettu 12. kertaa, tosin tytön tarhapaikka muuttunut vain kerran)

No, meillä on tyttö (nyt 4 ) muuttanut jo 5 kertaa ja sais mun mielestä jo riittää... Ei oo lapsille kiva, kun jatkuvasti riuhdotaan paikasta toiseen tarha vaihtuu, kaverit vaihtuu - kaikki muuttuu :/

Yhteistyössä