ja päiviä ja iltoja, kun ilmassa on syksyn tuoksu. Tuuli on raikas ja hengittäminen helppoa. Ajatuksetkin on jotenkin uusia ja kuulaita. Ihanaa :heart:. Loistava lenkki loistavassa säässä tehty, hyvää huomenta kaikille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:Minä kans, ilmojen puolesta. Ilman on raikasta ja rapsakkaa hengittää ja ajatukset kulkee ihan eri tavalla.
Kävin viemässä lapset päiväkotiin kolmen kuukauden lomailun jälkeen ja itkeä pillitin matkalla kotiin, nyt pitää keskittyä tehtäviin joiden palautus kuun lopussa. On vaan niin orpo olo, tyhjä hiljainen koti ja ulkona auringonpaiste - tahtoo lasten kanssa ulos eikä homehtua koneella. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Samaa mieltä että raikkaus on erittäin jees, nyt ón vaan voimat niin finaalissa lapsien sairasteluiden takia ettei jaksa iloita oikein mistään. :|
En ole saanut nukkua kahteen viikkoon kunnolla muutaman tunnin välein on joutunut heräämään kun aina on jollain jotain huonosti ja mulla ei sentään ole vauvojakaan talossa.
Korva-ja silmätulehduksia, valtaisaa rään paljoutta, yskää jonka seurauksena 4v. oksentaa, kuumetta joka on sahannut ees takas viikon verran samaisella 4-vuotiaalla..*haukotus
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Samaa mieltä että raikkaus on erittäin jees, nyt ón vaan voimat niin finaalissa lapsien sairasteluiden takia ettei jaksa iloita oikein mistään. :|
En ole saanut nukkua kahteen viikkoon kunnolla muutaman tunnin välein on joutunut heräämään kun aina on jollain jotain huonosti ja mulla ei sentään ole vauvojakaan talossa.
Korva-ja silmätulehduksia, valtaisaa rään paljoutta, yskää jonka seurauksena 4v. oksentaa, kuumetta joka on sahannut ees takas viikon verran samaisella 4-vuotiaalla..*haukotus
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Samaa mieltä että raikkaus on erittäin jees, nyt ón vaan voimat niin finaalissa lapsien sairasteluiden takia ettei jaksa iloita oikein mistään. :|
No mä luinkin Naamasta. Tsemppihalaus sinulle ja pikaista paranemista potilaalle - vai onko heitä vielä useampiakin...