L
Lida
Vieras
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa,, kauan.. Ollaan vähän päälle 30v pari. Mieheni on lähes aina "pelannut pelejään" muiden kanssa, mm. Textailua, sextailua, chattailyä, mesetystä, skypettämistä, ja varmaan kaikkia muitakin vaihtoehtoja. Hauskinta tässä on ollutkin se, että hän duunailee toisten kanssa, mutta on tehnyt HYVIN selväksi että jos minä edes kuvittelen tekeväni, puhuvani tms. Jonkun toisen uroksen kuin hänen kanssaan, niin seuraukset ovat K-18 luokkaa! Lisäksi mieheni epäilee minua jatkuvasti pettämisestä, mikä kaiketi johtuu pitkältikin siitä, että hän itse pettää aina kun siihen on mahdollisuus..? Mieheni osaa olla myös aika ilkeä, sanallisesti, jonka vuoksi olen vetäytynyt suhteesta pois, henkisellä tasolla ja muutenkin viihdyn nykyään enimmäkseen omissa oloissani. Tässäkin kohtaa mieheni mielipide on, että minulla ON PAKKO olla suhde johonkin toiseen mieheen kun minua ei kiinnosta seksi hänen kanssaan enää.. Kuitenkaan hän ei edes vaivaudu miettimään että josko syytä haluttomuuteeni olisi osittain hänessä, hänen käytöksessä, puheissaan ja yleensäkin kumppanina olemisessa... Onko kenelläkään samantyyppisiä kokemuksia suhteessa? Olisi kiva kuulla kokemuksia tai saada mielipiteitä asiaan ym ym. Alan olemaan aika loppu tässä tilanteessa ja tuntuu että elämä valuu hukkaan nopeammin kuin hiekka tiimalasissa...