Minä yleiskoneen ostaisin? Kitchen Aid? K-mix? Ankarsrum?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leipuri hiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leipuri hiiva

Vieras
Olen nyt kolmen vaiheilla. Nuo kolme olen valinnut ihan siksi, että ulkonäkö miellyttää.
Koneen pitää olla nätti, että sitä voi pitää pöydällä eikä haudata kaappiin (kuten esim- kenwood Major on susiruma!)

Tarvitsen koneen ennenkaikkea taikinoiden vaivaamiseen (ainakin litran taikina pitää pystyä tekemään), kakkutaikoinoiden ja kerman vatkaamiseen ja siihen on saatva lisäosina mm. lihamylly jne.

Minkä näistä kolmesta ottaisit, jos tarvitsisit melko runsaaseen käyttöön uuden koneen?
Ankarsrum Ankarsrum Assistent -yleiskone, kermanvär (AKM6220C) väreissä Kerma kategoria Elektroniikka ja viihde - Leivonta- & yleiskoneet - Ellos

KitchenAid KitchenAid Artisan -yleiskone Creme (5KSM150PSEAC) väreissä Kerma kategoria Elektroniikka ja viihde - Leivonta- & yleiskoneet - Ellos

Kenwood Kenwood-yleiskone (KMX54) Musta väreissä Köksmaskin kenwood kmx50 svar kategoria Elektroniikka ja viihde - Leivonta- & yleiskoneet - Ellos

Mä tykkään tosta kenwoodin ulkonäöstä! ? mulla itselläni on bosch, väriltään karkin sininen (vaaleansininen). Mulla oli ennen perus valkoinen ja nyt halusin aivan erilaisen!

Yhteistyössä