Luin juuri tuosta toisesta ketjusta, kuinka katot maalattu valkoisiksi. Mä niin olen kade. Meillä 80-luvun talo ja alkuperäinen mäntypanelikatto ja vielä tuvassa kauhea puolipaneli. Mä olen miehelle ruikuttanut, että jos maalattaisiin valkoiseksi, mutta on niin jäärä kun vaan voi olla, on ihan hyvä noin ja blaa, blaa. Syy oikeesti se kun itse ei viitsi alkaa siihen hommaan (tosin aikaa ei ukolla ruhtinaallisesti ole työmyyrä kun on). Mä tekisin sen itse, mutta kun olen niin tumpelo ja kädetön noissa hommissa, etten osaa :| , eikä ketään tuttuakaan ketä voisin pyytää. No, ehkä joku remppafirma, mutta siihen ei taas ole varaa.
Ärsyttää muutenkin, että kaikki kodinuudistus jutut on miehelle niin vastenmielistä pakkopullaa, mutta kun joku sen kaveri tai sukulainen pyytää apua esim. remonttitalkoisiin niin jos vaan töiltään ehtii niin aina valmiina apuun! Miksi sitten kotona ei mun toivomukset merkkaa mitään ja aina saa kaikkea ruikuttaa vähintään kolme vuotta |O
Ärsyttää muutenkin, että kaikki kodinuudistus jutut on miehelle niin vastenmielistä pakkopullaa, mutta kun joku sen kaveri tai sukulainen pyytää apua esim. remonttitalkoisiin niin jos vaan töiltään ehtii niin aina valmiina apuun! Miksi sitten kotona ei mun toivomukset merkkaa mitään ja aina saa kaikkea ruikuttaa vähintään kolme vuotta |O