Minäkö huono äiti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt Tallamus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt Tallamus

Vieras
:(
9 viikkonen vauva on huono nukahtamaan iltasin. Mies kipeä niin minä olen kantanut ja kiikutellut ( yleensä vuorotellaan mutta miehen sairastumisen takia olen nyt tehnyt sen yksin ) yms. Nyt mies sanoi että voi hetken istua vauvan kanssa kiikkutuolissa, annoin vauvan, kävelin keittiöön hakemaan juomista ja kun palasin niin vauva nukkui miehen sylissä :o
Ei toki vielä sikeää unta, säpsähtelee välillä mutta minun kanssa ei suostunut edes kiikuttelemaan kiikkutuolissa :(

meillä oli samanlaista silloin joskus, ja avauduin asiasta neuvolassa. Ihana tätimme lohdutti sillä, että vauvan on helpompi ehkä rentoutua isin sylissä kun se ei tuoksu maidolle :)

Älä moiti itseäsi, vaan lepää vaikka hetki kun vauvanne nyt torkkuu.

Voimia ja jaksamista :)

Ihan samaa olin sanomassa kuin ihanainen jo ehti laittamaan.

Tämä menee nyt hieman aiheen vierestä, mutta äitini lohdutti minua kerran vaikeassa tilanteessa kun vauva vain itki minulle, mutta ei muiden sylissä että kenelleppä muulle se vauva pahan olonsa purkaisi, kuin kaikista rakkaimmalleen. (tähän liittyisi pitkä tarina, mutta kun menee jo nyt niin aiheen vierestä, niin jätetään kertomatta :) )

ja lapset tosiaan vaistoaa äidin väsymyksen ym. mun kuopuksen hyvät unet loppu siihen päivään kun mies meidät jätti.. kun mä olin itkuinen ja hermostunut oli vauvakin levoton. nukkui vain pätkissä jne.

Yhteistyössä