Kyseli onko meillä pietä maljakkoa ja pari päivää hokenu, että pitää aamulla käydä ulkona (sunnuntaina).
Ihanaa :heart:
Ihanaa :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Voi toista, yritä nyt silti näytellä hirmuisen yllättynyttä.
Meidän pojat ei taida muista äitienpäivää lainkaan, saas nähdä miten käy...
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Liikuttavaa =)
Mä silti sydämeni pohjasta toivon, ettei meidän kakarat ole hereillä niin aikaisin, että ehtisivät kerätä kukkia mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Liikuttavaa =)
Mä silti sydämeni pohjasta toivon, ettei meidän kakarat ole hereillä niin aikaisin, että ehtisivät kerätä kukkia mulle.
No täällä toi mun aamunvirkku on kyllä varmana viimestään seittemältä ylhäällä. Minä oon taa kauheen aamu uninen, että kerkii varmaan poika kukkia käydä moneen kertaan keräämässä ja sit herättä mut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Liikuttavaa =)
No täällä toi mun aamunvirkku on kyllä varmana viimestään seittemältä ylhäällä. Minä oon taa kauheen aamu uninen, että kerkii varmaan poika kukkia käydä moneen kertaan keräämässä ja sit herättä mut![]()
No seiskahan on ihan inhimillinen.
Mä lähden töihin huomenna vähän kuuden jälkeen, ja elän toivossa, että nukkuvat ja antavat isänsäkin nukkua edes vähän pidempään![]()