Minen jaksa!!! Taas kipeänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeapaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hopeapaju

Aktiivinen jäsen
22.11.2006
1 237
0
36
Johan tässä on reilu viis viikkoa sairastettu enemmän tai vähemmän. Kaksi viikkoa noista viidestä olen töissä ollut, loput sairaslomalla. Kaks antibioottikuuria kurkunpään- ja henkitorven tulehduksen vuoksi. Ääni ollut pois koko ajan, samoin yskä on pysynyt sitkeästi mukana. Nyt sitten taas yskä alkoi paheta (välillä veren maku suussa yskimisestä), jalkoja särkee, lämpö nousee...

Minun on pakko mennä töihin huomenna, en mie enää KEHTAA soittaa ja sanoa, että kipeänä olen taas.

sie et lähe yhtään mihinkään ku oot kipeä. Soitat töihin et oot kipee ja haet saikkua.. ei siinä mitään hävettävää oo.. enemmän nolompaa on mennä töihin sairastuttamaan muut :)

meillä on sairastettu viimenen 3kk kutakuinkin putkeen. ukolle just sanoin että luojankiitos oon vielä kotona noitten poikien kanssa.
kannattaa käydä lääkärissä ettei oo keuhkokuumetta tekemässä jälkitautina.
itse pidin ensin keuhkokuumeen ja sen jälkeen jonku jälkitaudin -.-
edelleen yskin, en onneksi enää verta, mutta nyt pienin on karseen räkänen.

Kiitos!

Tuossa soittelin lääkäriajan. Työkaveri puhui jostain mykoplasmasta, että se kannattais tutkituttaa verikokeella. Hengittäminen on raskasta, ei kivuliasta yms. mutta raskasta. Lämpöä ei nyt ole 37,3 enempää, mutta asteen verran enemmän kuin normaalilämpö.

Minä olen tosi harvoin kipeä, ehkä kerran 1½ vuodessa ja silloinkin selviän parilla päivällä. Ilmeisesti nyt sitten sairastetaan kaikkien edellisten vuosienkin puolesta...

Johan tässä on reilu viis viikkoa sairastettu enemmän tai vähemmän. Kaksi viikkoa noista viidestä olen töissä ollut, loput sairaslomalla. Kaks antibioottikuuria kurkunpään- ja henkitorven tulehduksen vuoksi. Ääni ollut pois koko ajan, samoin yskä on pysynyt sitkeästi mukana. Nyt sitten taas yskä alkoi paheta (välillä veren maku suussa yskimisestä), jalkoja särkee, lämpö nousee...

Minun on pakko mennä töihin huomenna, en mie enää KEHTAA soittaa ja sanoa, että kipeänä olen taas.

Millä puoskarilla sä olet käyny jos kurkunpääntulehdukseen on antibioottia määränny???

Yhteistyössä