Minimenkat=raskaana silti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poppeli

Vieras
Hei!

Mulla nyt tälläinen tilanne, et menkat alkoi muutaman päivän etuajassa mutta kestivät vain päivän. Tähän asti aina kestäneet noin viisi päivää, joista ainakin kolme ihan kunnollista vuotoa. Nyt siis kunnon vuotoa oli vain yhden päivän.

Ennen näiden menkkojen alkua oli normaaleita oireita, jotka siis voivat liityä joko menkkoihin tai raskauteen. Eli rinnat kipeät, nippailua mahassa.. yms..

Kun vuoto alkoi rintojen kipu hellitti jonkin verran. Tilalle on nyt tullut vihlaisut rinnoissa sekä ajoittaista kuvotusta pitkin päivää.

Haluaisinkin nyt kuulla teiltä (saa muutkin kommentoida:), jotka olette tai olette olleet raskaana ja joilla on ollut jonkinlaista vuotoa tai "valemenkat" tai jotain vastaavaa, että millaista vuotonne on ollut ja miten kuitenkin epäilitte raskautta.

Ja, kyllä teen sitten testin jos alkaa ihan ihan oikeasti vaikuttamaan siltä, että raskaus olisi mahdollinen.

Kiitos vastauksista!

Ekassa raskaudessa menkat jäi heti pois ihan selkeästi. Tässä toisessa taas tuhruvuotoilu alkoi n. 3 päivää ennen menkkojen alkua, mikä on hyvin tavallista minulle, mutta jatkui tuhruiluna parin viikon ajan. Nyt ollaan viikoilla 18+3. Eli tukevasti raskaana siis :) Itse tein menkat jo toisena poisjääntipäivänä, kun ihmettelin tuhruilun jatkumista, ja heti tuli vahva plussa.

voiko raskastesti näyttää plussaa, vaikka onkin ollut jonkinlaiset minimenkat? kuinka pian menkkojen jälkeen teit testin? onko esim.terveyskeskuksessa tehtävissä testeissä parempi luotettavuus?

Yhteistyössä