Minipilleristiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nurisija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nurisija

Vieras
Pakko on aloittaa minipillerit e-pillereiden tilalle kun en uskalla enää ottaa riskiä aurallisen migreenin kanssa. Migreeniä ja varsinkin aurallista sellaista on tosin hyvin harvoin. Nyt on kuitenkin lääkäri suositellut EHDOTTOMASTI vaihtamaan, joten pakkohan se on kun muutenkin asia on ollut harkinnassa (liian pitkään).

Koska olen kuullut vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia cerazettesta ja muistakin minipillereistä, pyytäisin rohkaisua: kertokaa minulle kokemuksia ja vain hyviä sellaisia! :)

Onhan tämä ihan hölmöä. Mutta ehkä aloitan rohkeammilla mielin jos silmissä siintää muutakin kuin kaikki kauhukuvat haittavaikutuksista. Kiitos jo etukäteen.

Moi,

Olen syönyt Ceracettea jo 2-vuoden ajan ihan tyytyväisenä. Jouduin vaihtamaan minipillereihin kun sain laskimoveritulpan pohkeeseen. Kannattaa kokeilla. On tosiaan toiminut minulla erittäin hyvin.

Hyvin harvoin esiintyi aurakohtauksia, mutta silti täytyi vaihtaa mineihin. Kaikki on mennyt ihan hyvin, koko käytön aikana ei ole tullut kuin kahdet kuukautiset, ja vuosi jo takana. Ei myöskään mitään tiputteluita ole ollut. Finnejä on ehkä vähän enemmän ja hiukset rasvoittuvat (ehkäpä voisi sanoa, että tilanne on jokseenkin sama kuin ennen yhdistelmäehkäisyä).

Yhteistyössä