Z
zfzfz
Vieras
gyne määräsi minipillerit 3kk. sellaiset kuin microluton sisältää samaa hormonia kuin hormonikierukka. Nyt onpi sitten niin että olen syönyt näitä microlutoneja kohta 7viikkoa. Kaksi ekaa viikkoa meni hienosti sitten alkoi vuoto joka on edelleenkin. Määrältään sellainen ettei pelkkä pikkuhousunsuoja riitä. Limakalvot alkaa jo kärsimään tästä pitkään jatkuneesta siteen käytöstä. Muutoin en ole muita haittavaikutuksia havainnut. Iho ehkä hieman rasvaisempi ja muutama finniä ollut.
Kannattaakohan tuota kierukkaa nyt sitten edes ottaa? Mä niin inhoan tällaista ylimääräistä vuotamista. Mulla oli sama ongelma cerazetten kanssa vuoto ei koskaan loppunut. Vuosin 6kk putkeen. Mini-pill sopi siinä mielessä hyvin ettei niiden kanssa ollut ylimääräisiä vuotoja vaan kuukautiset tuli säännöllisesti ja kestivät 3päivää vain. Lopetin ne koska nostivat selvästi painoa, aiheuttivat hirsutismia ja masennusta.
Kannattaakohan tuota kierukkaa nyt sitten edes ottaa? Mä niin inhoan tällaista ylimääräistä vuotamista. Mulla oli sama ongelma cerazetten kanssa vuoto ei koskaan loppunut. Vuosin 6kk putkeen. Mini-pill sopi siinä mielessä hyvin ettei niiden kanssa ollut ylimääräisiä vuotoja vaan kuukautiset tuli säännöllisesti ja kestivät 3päivää vain. Lopetin ne koska nostivat selvästi painoa, aiheuttivat hirsutismia ja masennusta.