MiniPillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vauvaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei vauvaa nyt

Vieras
Kaipaisin kokemuksia minipillereistä varsinkin cerazette merkkisistä? Onko ollu hyvät ja mitä haittoja tullu? Olihan asia niin että minejä voi käyttää vaikka on veritulppaa suvussa ollut? Sain reseptin jälkitarkastuksessa josta on jo kohta puoli vuotta. mutta koska seksi elämä on ollu täysin kuollutta en viitsinyt aloittaa niitä... nyt olis taas asiat sillä mallilla että ehkäisy olis tarpeen... kannattaako kokeilla niitä?

Mulla on kolmas laatta menossa ja en aio enään sen jälkeen käyttää. Nyt olen 3kk aikana vuotanut 35 päivää... Täytyy miettiätän viimeisen laatan jälkeen muuta ehkäisyä.
Iho on rasvoittunut, hiuksia lähtee (toki voi johtua imetyksestäkin)

Mut joillekin sopii ja toisille taas ei

Muuten ihan hyva mutta olin kiukkuinen kuin takamukseen ammuttu karhu, itsehillinta lenti ikkunasta ulos pillereiden kanssa, ja kun sen huomasin pillerit paatyivat hyvin nopeasti roskiin. Ei enaa koskaan pillereita, olisin varmaan menettanyt jarkeni jos olisin jatkanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Muuten ihan hyva mutta olin kiukkuinen kuin takamukseen ammuttu karhu, itsehillinta lenti ikkunasta ulos pillereiden kanssa, ja kun sen huomasin pillerit paatyivat hyvin nopeasti roskiin. Ei enaa koskaan pillereita, olisin varmaan menettanyt jarkeni jos olisin jatkanut.

apua mitenköhän käy jos on jo muuten luonteeltaan äkkipikainen, ärtsy jne... ja vielä imetys lisää kiukkuisuutta... tuleekohan ihan hulluks niistä sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja 2xmam:

apua mitenköhän käy jos on jo muuten luonteeltaan äkkipikainen, ärtsy jne... ja vielä imetys lisää kiukkuisuutta... tuleekohan ihan hulluks niistä sitten?

Kokeilemallahan se selviaa. Mutta jos itse tai muut laheisesi huomaavat kaytoksesi muuttuneen huonompaan suuntaan tiedatpahan ainakin mista voi johtua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 2xmam:

Kokeilemallahan se selviaa. Mutta jos itse tai muut laheisesi huomaavat kaytoksesi muuttuneen huonompaan suuntaan tiedatpahan ainakin mista voi johtua ;)

jos meneekin niin sekaisin ettei tajuu ite lopettaa? heh :D no pitää sanoo ukolle että pistää ne roskiin jos menen ihan sekaisin :D

Yhteistyössä