A
ap
Vieras
Oikeesti alkanut vähän toi LTO kiinnostaa, tiedän kyllä että huono palkka koulutukseen nähden, mutta ei se ole häävi mun ansiosidonnainenkaan tällä hetkellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Farmaseutti. Sopivan lyhyt mutta ytimekäs koulutus.
Farmaseutteja koulutetaan jo liikaa ja apteekeillakaan ei mee kovin lujaa, joten harkitsisin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Farmaseutti. Sopivan lyhyt mutta ytimekäs koulutus.
Farmaseutteja koulutetaan jo liikaa ja apteekeillakaan ei mee kovin lujaa, joten harkitsisin kyllä.
Apteekeilla on aina mennyt sikalujaa, nyt niillä vain ei mene niin sikalujaa enää. Tosi hyvin niillä menee silti. Ihan huvikseen voi vilkuilla apteekkarien palkkatuloja ja niin poispäin....
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Farmaseutti. Sopivan lyhyt mutta ytimekäs koulutus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Farmaseutti. Sopivan lyhyt mutta ytimekäs koulutus.
Apteekeilla on aina mennyt sikalujaa, nyt niillä vain ei mene niin sikalujaa enää. Tosi hyvin niillä menee silti. Ihan huvikseen voi vilkuilla apteekkarien palkkatuloja ja niin poispäin....
Alkuperäinen kirjoittaja nim. lähihoitajaksi hakeva:Itse haen vaan niihin koulutuksiin, mistä saa varmasti töitä, kun valmistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Labrassa töissä:TÄH? Meillon koko maakunnassa huutava pula pätevistä labrahoitajista ts. bioanalyytikoista!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Labrassa töissä:TÄH? Meillon koko maakunnassa huutava pula pätevistä labrahoitajista ts. bioanalyytikoista!!
Missä asut? Itse pk-seudulla.
Täälläkin noita näytteenottajan paikkoja olisi jonkun verran, mutta mä en ole tehnyt näytteenottoa kuin harjoitteluissa enkä koe olevani siinä kovin hyvä. Viimeisestä verikokeenotosta on kymmenisen vuotta aikaa, joten.. oon siis ollut tutkimuspuolella töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kätilön koulutus kestää sen 4,5 vuotta mikä ei oo mielestäni lyhyt. Lue samontein lääkäriksi, sen tekee viidessä vuodessa..