Minkä auton ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos saisit valita uuden tuliterän auton minkä vain niin minkä ottaisit? Ja auto jäisi sinulle etkä myisi sitä.

Itse varmaankin BMW X5-maasturin kaikilla varusteilla.

Joku maasturi, siis ei mikään city-maasturi vaan sellainen oikee maasturi millä pääsee näillä kelirikkoisilla teillä ja talvella tuosta hirveen jyrkästä ja jäisestä mäestä ylös saakka. :)

joku tila-auto, johon mahtuu se 7 ihmistä tai mersun minibussi joka on 8 paikkainen. ei muuten väliä kunhan olisi niin uusi että suoraan liikkeestä tai jopa maahantuojalta, tämä siksi että siihen ei oikeasti tule koskaan olemaan varaa vaan se pelkäksi haaveeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos saisit valita uuden tuliterän auton minkä vain niin minkä ottaisit? Ja auto jäisi sinulle etkä myisi sitä.

Itse varmaankin BMW X5-maasturin kaikilla varusteilla.

Millä koneella?

Varmaankin sitten sillä 3.0l ja haluaisin bensakoneella

siin saa jo olla tuttu bensakauppias :D

Just puhuttiin miehen kanssa että kun kolmas lapsi syntyy olis kiva jos autona alla olis se Mersun R-sarjalainen, missä takana 4 ns. kapteeninpenkkiä erikseen. Tietenki parhailla mahdollisilla varusteilla mitä rahalla saa.

Mä ostaisin ihan jomman kumman niistä jotka miellä on nytkin, eli VW Tiguanin tai VW Eosin - meillä laitetaan rahaa autohin juuri sen verran kuin mitä niihin tarvitsee laittaa saadakseen kaikki ne ominaisuudet jotka haluaa, ei yhtään enempää tai vähempää.

images

Yhteistyössä