Minkä ikäiselle lapselle tyyny?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukkumatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos asiallisista vastauksista! :) Nämä ongelmat on välillä vähän tällaisia... hmm, yksinkertaisia ;)... Meillä poika täyttänyt juuri vuoden ja meidän vanhempien sängyssä kölliessään tuntuu laittavan pään tyynylle. Lisäksi talvinuha vaivaa ja ajattelin, että tyyny voisi helpottaa tilannetta. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole, jos otetaan tyyny käyttöön?

Vaikuttaisi siltä ap, että teidän lapsi kaipaa jo tyynyä. Oikea aika tyynyt käyttöönottamiselle on just se, kun lapsi sitä tyynyä alkaa kaivata pään alleen. Mutta osta tosiaan sellainen littana lasten tyyny hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos asiallisista vastauksista! :) Nämä ongelmat on välillä vähän tällaisia... hmm, yksinkertaisia ;)... Meillä poika täyttänyt juuri vuoden ja meidän vanhempien sängyssä kölliessään tuntuu laittavan pään tyynylle. Lisäksi talvinuha vaivaa ja ajattelin, että tyyny voisi helpottaa tilannetta. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole, jos otetaan tyyny käyttöön?

Suositus nimenomaan on (tai se suositus jonka mä olen kuullut) että kun lapsi alkaa tunkemaan käsiään/peittoa/pehmolelua tai vaikka sitä vanhempien tyynyä päänsä alle, on aika hankkia lapselle tyyny.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mäkin hommasin meidän lapselle tyynyn juurikin sen jälkeen kun alkoi tappelemaan mun kanssa mun tyynystä ja tunki päätään tyynylle :D Ei siitä mitään haittakaan ole. Aika harvoin meillä nukutaan sen tyynyn kanssa vaan pään alta löytyy käsi, peitto tai unilelu :D

ei 1v2kk:lla ole tyynyä,ei se ois pään alla kuitenkaan...tai itse asiassa onkin,se vaan on aina jalkopäässä,eikä likka noteeraa sitä mitenkään,itekkin sen olin unohtanut.

Täytettyään 1v meidän poika siirtyi isoon sänkyyn nukkumaan ja sai sitten ihan oman tyynyn ja ison peiton.. tai itseasiassa jos totta puhutaan niin sillä on 3 tyynyä sängyssä pitkin poikin :D + 3 isoa unikaveria joita lähinnä kyllä käyttää tyynyinä oikean tyynyn sijasta. ..

Yhteistyössä