minkä ikäiseltä vauvalta olette lopettaneet yösyötöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
minkä ikäiseltä olette lopettaneet yösyötöt? onko ollut hankalaa, kuinka kauan kesti että yöt alkoivat sujua?
meillä 11kk ikäinen ja pitäisi lopettaa yösyötöt.

Sä ilmeisesti imetät? Itellä on molemmat muksut olleet pullolapsia, ja ovat nukkuneet täydet yöt ehkä noin 5kk iästä saakka,eli silloin on jäänyt yösyöttäminen pois :)

Tyttö ei oikeastaan koskaan syönyt yöllä (nukku syntymästään asti 8-9h/yö). Poika oli 3.5kk kun jätti yöruokailut omatoimisesti pois. Tosin kyse pullolapsesta, eli ei välttämättä vertailukelpoinen sun tilanteeseen.

eka lopetti itsenäisesti n. 4kk iässä...
toinen on nyt 1v 1kk ja vieläkin herää ainakin kerran yössä syömään...
en ole vielä jaksanut alkaa vierottamaan yömaidosta, kun esikoisella on menossa tutista vierottaminen , nii tulis muuten vähä liian rankkaa!

9kk iässä. Söi silloin n. 2-6 kertaa yössä. Olin lähdössä töihin pari kuukautta myöhemmin ja mies piti tuossa sen isäkuukauden niin siinä sitten otettiin asiaks. Kolme yötä nukuin itse toisessa huoneessa. Mies rauhoitteli vauvan. Eka yönä huusi n 1½ tuntia + heräili pitkin yötä, mutta ei enää huudellut. Toisena yönä känisi puolisen tuntia alkuun, sitten heräs pari kertaa yöllä, jolloin tyyty hyvin tuttiin. Kolmantena yönä tyyty suht hyvin tuttiin ja heräs vaan kertaalleen. Sitten mä siirryin takas samaan huoneeseen ja annoin tutin jos heräs yöllä. Suht tuskattomasti siis meni.

Tasan 7kk lopetti poika itse syömästä yöllä. Tissimaito lopahti siinä 4,5kk:n tienoilla eli siihen asti söi yöt tissiä, mutta sitten kun maitoa ei enää tullut, niin jatkoi yösyöntiä pullosta.

meillä on kans poju kohta 11kk ja vielä maistuu maito yöllä (imetys). Samaa itsekkin mietin ja oon seurannu mielenkiinnolla tätä ketjua. Meiän äijä ei ole tehny mitään luonnollista elettäkään loppamisen suhteen. Jollei tissiä tule yön aikana alkaa täys rähinä ja siinähän ei nuku kukaan. Joten ainakin toistaiseksi homma on mennyt herran ehdoilla.

Uusimmat

Yhteistyössä