Minkä ikäisen annatte katsoa Putousta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koko perheen suosiikkiohjelma. Nuorin lapsista on juuri 4v täyttänyt. Katsotaan se vielä viikon aikana useaan otteeseen Katsomon kautta, ja kyllä, nämä hahmot ovat lasten(kin) mukana päivittäin leikkien ja touhuen yhteydessä tyyliin" haittaakse, hirrrveen hirveeen nätti oot jne jne"

Viime vuonna katsoi koko perhe myös 5v ja8v . Tänä vuonna olen miettinyt että vitsit on niin selvästi kokoajan navan alapuolelta että kannattaako antaa katsoa.
Onneksi on ollut just samaan aikaan muuta puuhaa ei ole vielä tarvinnut tehdä päätöstä katsotaanko vai ei .

Katottiin 10 veen kanssa yksi jakso ja totesin että ohjelman sisältö on sen verran ala-arvoista, ettei sitä katsota yhtään enempää. "Vitsit" navan alle jne.

[QUOTE="mä";25513755]Viime vuonna katsoi koko perhe myös 5v ja8v . Tänä vuonna olen miettinyt että vitsit on niin selvästi kokoajan navan alapuolelta että kannattaako antaa katsoa.
Onneksi on ollut just samaan aikaan muuta puuhaa ei ole vielä tarvinnut tehdä päätöstä katsotaanko vai ei .[/QUOTE]

Samaa mieltä. Ite tekisin ehkä pienten lasten kanssa sillain että ottaisin vaikka digiboksille ja kattoisin ite eka ne jaksot (paitsi ongelmallista tietysti jos perhe muutenkin pyörii siinä telkkarin lähettyvillä) tai sit hyödyntäisin katsomoa niin että voisin ite eka kattoo minkälaista juttua jossain jaksossa on. Sitte vaikka kelattais ohi ne kaikkein pahimmat jutut (tai ei katsottaisi ollenkaan).

Me löhötään koko perheen voimin lauantai-ilta telkkarin ääressä, eli 2,5v kans kahtelee putousta. Sen verran nyt mitä katsoo, hösää omiaan välillä ja välillä tulee kainaloon katsomaan. Piia Potka tais olla pojan suosikki, kun sitä hokee :-)

Kyllä koko perhe katsellaan :) nuorin 4, vanhin 12 .. se on sellainen koko perheen lauantai löhö-hetki saunan päälle. Meillä ei ainakaan lasten psyyke oo ottanut mitään ylilyöntiä niiden vitseistä.. eihän ne ees ymmärrä niitä kaikkia siten kuin aikuinen.. nykyään lasten leffoihinkin on piilotettu aikuisten huumoria, ja melkeempä pahempaa ku putouksen sketsit on. :)

Yhteistyössä