M
"mutsi"
Vieras
Siis tietty riippuu lapsista tai lapsesta, mutta minkä ikäisenä voisit jättää lapsesi yksin kotiin yöksi? (Työreissu, baarireissu tjms syynä)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sitten kun lapsi itse olisi siihen mielestään valmis.
jos omani tuon ikäisenä sanoisivat pärjäävänsä saisivat jäädä yksin.No meillä ne tietenki väittävät olevansa valmiita ja olisivat sanoneet samoin 5 vuotta sittenkin
Mä oon kai liian arka, pojat on jo 14 ja 15 ja silti eivät ole koskaan yksin olleet kotona yötä tai niin, että olisin ollu esim. myöhään baarissa tjms.
En mä nyt pelkää et ne mitään bileitä järkkäis tai muutakaan typerää tekis, jotenki en ole vaan uskaltanu koskaa jättää pidemmäksi aikaa yksin.
Mä olen ollut yksin kotona 7v iästä lähtien, kun äiti on ollut kännäämässä. Jäin henkiin, mutta ei se kyllä kivaa ollut.
Vanhin lapseni on nyt 10v ja pärjäisi varmasti yksin, mutta mä en pärjäisi, jos joutuisin hänet yksin jättämään. Ehkä silloin, kun lapsi on siinä 14 ikävuoden kinttaalla, tuntuisi ihan ok:lta jättää hänet yksin yöksi kotiin.
Ehkä aikaisemminkin, mutta vaikea sanoa, kun ei ole vielä kokemusta. Jotenkin vaan 13v tuntuu vielä niin pieneltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen alle kouluikäisen äiti;27555387:Siis nämä vanhimmat 16v ja 14v ovat paikalla, kun pienimmät ovat nukkumassa? Tässä tapauksessa aivan ok, eiköhän tuo 16v ole kykenevä tuon lyhyen hetken olemaan pienimpien vahtina.