Minkä ikäisenä erolapset alkaa kysellä kahdesta kodista tms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
Meillä on kohta 3v poika, eikä oltu eksän kanssa yhdessä kuin lapsen eka vuosi. Se ei siis ees muista tai tajua, että vois olla äiti ja isä samassa kodissa. Ikävöi kyllä isäänsä välillä.
Mut minkä ikäisenä teidän, jotka ootte eronneet, lapset on alkanu kysellä asiasta?

mua kiinnostais että missä iässä teillä lapset on mahdollsesti alkeneet kysellä/ihmetellä sisarpuoli asiaa..
siis mieten että koska meidän neiti mahdollsiesti alkaa ihmetellä, kun miehen pojat käy meillä joka toinen vk.loppu, ja miettimään sitä?mahdolsiesti pelkäämään että hänelle tulisi sama tilanne jne..

Meillä erottiin ku poika oli alle kuukauden. Syynä toinen nainen (Liisa) jonka kans mies on edelleen. Joskus viisvuotiaana poika ryhtyi kyselemään: "Olinko minä jo olemassa ku sinä ja isi ja Liisa olitte naimisissa yhdessä?"

Nykyisessä liitossa on miehellä 2 lasta, ovat puoliks äidillä, puoliks isällä. Mun pojat on molemmat eri isille, vanhempi nytkin isänsä luona, pienemmän isä ei halua tavata lasta. Jossain vaiheessa tästä keskustellaan vielä. Pienin kuttuu miestäni isäksi aina välillä, jossain vaiheessa se kyllä tulee kyselemään asioista.. Poika on 3v.