K
Kati
Vieras
Hei, laitankin tähän nyt kaksi kysymystä mitkä mietityttää, etten laittaisi liian aikaisin. Eli minkä ikäisenä olette laittaneet lapsenne hyppykiikkuun? Entä milloin olette vaihtaneet vaunujen kopan istuimeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Hyppyiikkua ei koskaan. Koppa otettiin pois 3kk iässä
Alkuperäinen kirjoittaja :S:Mä taas oon sitä mieltä että rattaisiin siis istuma asentoon vasta kun osaa istua.. mutta monissa yhdistelmissä on ainaki se susitus puolivuotta...
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja :S:Mä taas oon sitä mieltä että rattaisiin siis istuma asentoon vasta kun osaa istua.. mutta monissa yhdistelmissä on ainaki se susitus puolivuotta...
Kuka sanoi että rattaissa pitää kuljettaa vain istuma-asennossa? Meillä ainakin oli moniportainen säätö, enemmän kuin 3 asentoa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:hyppykiikkua ei kans oo ollu koskaan,mutta laittaisin aikaisintaan sitten kun vauva osaa hyvin seistä,eli jalat on kunnolla lattiassa,koska kiikkuhan saattaa edesauttaa varvistusta, näin olen siis ainakin kuullut ja rattaisiin siirryttiin joskus vasta 6kk tietämillä.