Minkä ikäisenä lisää reikiä korviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zizilisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zizilisko

Aktiivinen jäsen
27.07.2006
4 087
0
36
Minkä ikäisenä olet antanut tai antaisit tyttäresi laittaa toiset reijät korviin?

Tyttö sai minut tuntemaan itseni tosi nipoksi, niin pakko tehdä vähän galluppia :xmas: :D

Selvennetään, kun otsikko vissiin vähän harhaanjohtava. Eli siis ensimmäiset korvikset laitettu alle 2 vuotiaana ja nyt toivoo 12v. synttärilahjaksi toisia reikiä ensimmäisten jatkoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Minkä ikäisenä olet antanut tai antaisit tyttäresi laittaa toiset reijät korviin?

Tyttö sai minut tuntemaan itseni tosi nipoksi, niin pakko tehdä vähän galluppia :xmas: :D

Minkäikäinen sun tyttösi on?! Katsoin taannoin yhen kauppakeskuksen hississä noin alle puolivuotiaalla olevia korviksia:S Itse korkeintaan silloin antaisin laittaa kun lapsi itse sitä tahtoo!

Mä laitoin 12v iässä toiset, oli kesä ja olin menossa seiskalle. Ja oon ottanu ne toiset korut pois, niistä ei oo ollu muuta ku harmia. Tulehtuneet helpommin ku noi ekat ja muutenkaan ei niitä ole "tarttenu".

Mä olin viidennellä tai kuudennella, kun otin toiset reiät (vuosi oli 1995 tai 1996) ja oisinko seiskan ja kasin välisenä kesänä ottanut sitten kolmannet ja neljännet. Mulla meni jossain vaiheessa niitä reikiä umpeen, ja niitä on tikattu useampaankin otteeseen. Tällä hetkellä toisessa on kaksi ja toisessa kolme reikää. Pidän niissä kaikissa korviksia, koska "avoin" reikä on aika ruman näköinen. Ihmeesti meni vielä korvikset läpi pari vuotta sitten, kun kokeilin noihin toisiin ja kolmansiin reikiin laittaa korut useamman vuoden jälkeen!

Tyttöni haluaisi kesällä toiset reiät korviinsa, ja hän täyttää kesällä 10v.. Joten onko hyvä idis antaa hänelle sitten toiset? Hän kyllä kovasti tahtoo että saisi toiset reiät korviinsa. Eli ymmärsin oikein; ei ikärajoja toisille korvakoru reikiin?