minkä ikäisenä pojat/miehet oppii lorottamaan sinne pönttöön eikä reunukselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
|O |O |O |O |O

huushollissa minä ja 2 poikaa vessanpöntön saa kuurata parhaimmillaan monta kertaa päivässä...

:headwall: :headwall: :headwall:

pojat siis 7 ja 5 vuotiaat ja olen kyllä jo alkanut nätisti muistuttamaan et tähtäis sinne pönttöön eikä roiski reunuksille...

on yrittäny poikaa 3.5vee niin että kun on pissattu pönttöön niin otetaan pala paperia ja pyyhitään reuna...samoin kuin miehelle että tekis saman kun poika menee vessaan niin se pyyhkii sen reunan aina housuihin kun se laskee ne -headwall-
eli ei oo menny oppi vielä perille!!!

meillä aika hyvin poika 4v jo hallitsee asian,mutta tuntuu ettei tuo mies 26v sitä handlaa vielä ollenkaan :D
Tuoli tuosta vessa asiasta mieleen että poika eilen kertoi ylpeenä taitojaan mitä on oppinut tarhassa. "äiti arvaa mitä mä opin,mä opin pyyhkii pyllyn samalla kun mä istun pöntöllä,osaatko sinäkin,entäs isi" :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä pissataan vain istualtaan. Täällä asustaa minä ja mies ja kaksi poikaa =). Minä olen opettanut, että herrasmies pissaa aina istualtaan!

Sä harjoitat henkistä väkivaltaa. Pojistasi tulee homoja ja miehesi mopo ei kohta enää keuli.

Tosimies kusee, ei pissi, aina seisaaltaan, eikä haittaa vaikka hiukkasen roiskuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kusiputka:
Meillä pissataan vain istualtaan. Täällä asustaa minä ja mies ja kaksi poikaa =). Minä olen opettanut, että herrasmies pissaa aina istualtaan!

Sä harjoitat henkistä väkivaltaa. Pojistasi tulee homoja ja miehesi mopo ei kohta enää keuli.

Tosimies kusee, ei pissi, aina seisaaltaan, eikä haittaa vaikka hiukkasen roiskuu.

:laugh:

ja tosimiehen ei pitäis sitte pesuainetta ja vessaharjaakaan kavahtaa!!

=)

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
meikäläisen mies 27 ei kyl osaa vieläkään :snotty: vielä joutuu jälkensä pyyhkimään, JOSKUS sillon tällön ei tuu tipan tippaa reunoille ja sillon hänet pitää kyll palkita saap aina keksin :D :laugh:

no onneks meikäläisen ei tarvi oottaa ku vajaa 13 vuotta sitte voi pistää poitsut lorotteleen muualle

:kieh: B)

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
meikäläisen mies 27 ei kyl osaa vieläkään :snotty: vielä joutuu jälkensä pyyhkimään, JOSKUS sillon tällön ei tuu tipan tippaa reunoille ja sillon hänet pitää kyll palkita saap aina keksin :D :laugh:

no onneks meikäläisen ei tarvi oottaa ku vajaa 13 vuotta sitte voi pistää poitsut lorotteleen muualle

:kieh: B)

:D sitä odotellessa. jahka ne petrais tässä välissä tai ainakin siivois jälkensä

No onneksi minulle se on ok, vaikka niistä homoja "tulisi". Vaikka millään tavalla et voi kenestäkään homoa kasvatttaa.. *tietoisku tyhmille*

Yhteistyössä