Minkä ikäisenä teidän vauva mahtuu nukkumaan vaunuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kate

Vieras
Mun vauva on 6kk ja nyt kun tuli pakkaset niin pitää laittaa kaiken maailman peittoja alle ja päälle ettei kylmä pääse vaunuihin niin tuntuu että sain vauvan just ja just mahtumaan sinne.. Mulla on kyllä ruotsalaiset vaunut BOZZ merkkiset..

Poika mahtui nukkumaan hyvin kesällä yhdistelmissä (ei toki kopassa) ja pituutta oli silloin 90cm. Kyllä se vieläkin nukahtaa niihin matkalla, mutta en minä nukuta niissä enään ;)

Muoks Gesslein swing ja peg perego pliko

vajaa 9kk mahtuu oikein hyvin kumpiinkin vaunuihin. Partsilla on vanhat orat ja toiset on ABC design. Esikoinen nukkui noissa parvekevaunuissa 10kk ikään ja toisissa satunnaisesti vielä lähemmäs 2veenä.

Brio Kombit ja ilman koppaa poika mahtui vielä vähän alle 3 vuotiaana niissä nukkumaan. Pituutta oli vähän alta metri.

Brioissa ja Emmaljungissa pitkä istuin, mahtuu pidemmätkin lapset istumaan ja nukkumaan jalat suorina. Meillä nyt käytössä scooterit ja softyt metrin pitkällä ja suorin jaloin istuu, ei näytä siltä että ois tungettu iso lapsi rattaisiin :D

Meillä on boran vaunut ja tyttö 9 kk nukkuu vielä vällyjen välissä kovassa kopassa vaunuissa. Tosin alkaa olla jo ahdas taljoineen kaikkineen, mut annan pakkasten ajan nukkua kopassa ja sit siirrän pelkkään ratasosaan.

Kyllä noi vaunut on suurinpiirtein saman kokoisia ku teidänkin.. Eli en siis osaa vaan laittaa vauvaa sinne.. Nyt on lämpöpussi ja pakkauksen makuupussi alla.. Leveys ei oikein riitä, Auttakaa viisaammat ja kokeneemmat!! Miten saan mahtumaan niinku tekin!

Tyttö 1v nukkuu parhaillaan vaunuissa ulkona. Vaunut ABC Design Pramy-merkkiset. Keskimmäinen nukkui niissä 1,5v asti ja olisi nukkunut varmaan kauemmankin, mutta kun tyttö syntyi, niin ei onnistunut enää.

Yhteistyössä