V
viivi..
Vieras
Ja miksi? Ilmeisesti 4 vuotiaan kanssa ei saa mennä lastenhoitohuoneeseen koska hän on liian iso asiaoidakseen siellä. Näin eräs mamma tuumi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos lapsi tarvitsee vaippaa, niin lastenhoitohuoneeseen, jos käy pöntöllä niin vessaan. Musta ne on pitkälti tarkoitettu vauvoja varten ja ehkä jos on monta pientä lasta mukana. Mutta nelivuotias varmaan ei käy enää potalla...
Ei kai nyt noin iso enää pottaile saati et miten niihin pikkupottiin edes mahtuisi.
Aloin käymään pojan 3v kanssa ihan normi vesassa.
Niin sitä luulisi, mutta täältä palstalta olen oppinut, että on ihan normaalia että 5-vuotiaskin käy vielä potalla, jos se ei halua pöntölle...
Ja miksi? Ilmeisesti 4 vuotiaan kanssa ei saa mennä lastenhoitohuoneeseen koska hän on liian iso asiaoidakseen siellä. Näin eräs mamma tuumi.
Ei kai niihin ole mitään ikärajaa. Poikkeuksia voi olla miksi itsekkin käyn hoitohuoneessa vessassa, esim. rattaat mukana jolloin tavalliseen vessaan ei mahdu. Tai jos isommalla (4 v.) lapsella kova hätä ja tavalliset vessat käytössä. Käymme myös hoitohuoneessa vessassa isomman lapsen kanssa jos tiedossa, että tavallisessa vessassa puhaltavat käsienkuivaajat.
Mä käyn 5 veen kanssa lastenhoitohuoneessa/invavessassa koska en yksinkertaisesti mahdu kaksin lapsen kanssa mihinkään pieneen vessakopperoon! Ja lapsi tarvitsee apua asioidessaan vessassa.
Alkuperäinen kirjoittaja just tänään sellossa käytiin;30672792:Mun 7-vuotias on vielä lapsi ja jos hänelle tulee pissahätä kesken ostosreissun niin menemme lastenhoitohuoneeseen pissalle. Ja käynpä itsekin siellä pissalla, iso pönttöhän siellä on.
Tarvitseeko pottaa vielä
Ei kai sinne mitään ikärajaa ole. Minusta siellä voi käydä kuka tahansa jos kerran on vapaana eikä ole menossa vauvoja sinne. Ei kai kukaan sinne asumaan. Toki vauvoille etusija eli jos yhtä aikaa ovella olisi äiti vauvansa kanssa niin hänen antaisin ensin mennä. Samoin invavessojen kanssa miksei siellä voisi käydä jos ne on vapaana.