V
vieras
Vieras
Kun meillä vingutaan joko plondia tai punaista, poika 8v. tyttö 6.5v, haluaa raitoja, ja kiharat :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Kuinka oikeasti annatte värjätä? Ottavatko teistä mallia? Vaikka itse värjään, niin kyllä minä selväksi olen kertonut "aikuisten juttuja" ja että isompana sitten saavat itse värjätä. Ja näitä raita yms. värejä saa kaupoista lapsille, jotka pesussa lähtee.Tarviiko sitä oikeasti alkaa värjätä niitä tai pilaamaan toisen tukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Kuinka oikeasti annatte värjätä? Ottavatko teistä mallia? Vaikka itse värjään, niin kyllä minä selväksi olen kertonut "aikuisten juttuja" ja että isompana sitten saavat itse värjätä. Ja näitä raita yms. värejä saa kaupoista lapsille, jotka pesussa lähtee.Tarviiko sitä oikeasti alkaa värjätä niitä tai pilaamaan toisen tukkaa.
Esimerkin voima on valtavaeikä tukka siitä pilalle mene, uusiutuva luonnovarahan tuo on.
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Mua suututti kun lasteni isän uusi nainen oli värjännyt 11-vuotiaan tytön hiukset. Kevytvärillä, mutta kuitenki... Oisivat voineet minultakin kysyä mielipidettä, mutta eivät vissiin uskaltaneet kun tiesivät, että kiellän. Mun mielestä ala-asteelaisen ei vielä tarvi värjätä hiuksia eikä meikata.
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Kuinka oikeasti annatte värjätä? Ottavatko teistä mallia? Vaikka itse värjään, niin kyllä minä selväksi olen kertonut "aikuisten juttuja" ja että isompana sitten saavat itse värjätä. Ja näitä raita yms. värejä saa kaupoista lapsille, jotka pesussa lähtee.Tarviiko sitä oikeasti alkaa värjätä niitä tai pilaamaan toisen tukkaa.
Esimerkin voima on valtavaeikä tukka siitä pilalle mene, uusiutuva luonnovarahan tuo on.
mulla oli ala-asteiässä mahtava pitkä ja vaalea tukka,äiti sai sitten päähänsä että värjätään ihan huvin vuoksi. no,sen jälkeen ei oo omaa väriä tukassa ollut,kun juurikasvu oli yksinkeraisesti niin törkeen näköstä,että aina piti värjätä uudestaan. nyt kymmenen vuotta myöhemmin ei oo jälkeekään siitä paksusta ja terveestä tukasta joka mulla joskus oli. nyt on vaan kuiva ja eloton todella värjätyn näköinen hiirenhäntä. että mitä nuorempana sen värjäyksen alottaa niin sitä nopeemmin saa sanoo hyvästit terveille hiuksille..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Kuinka oikeasti annatte värjätä? Ottavatko teistä mallia? Vaikka itse värjään, niin kyllä minä selväksi olen kertonut "aikuisten juttuja" ja että isompana sitten saavat itse värjätä. Ja näitä raita yms. värejä saa kaupoista lapsille, jotka pesussa lähtee.Tarviiko sitä oikeasti alkaa värjätä niitä tai pilaamaan toisen tukkaa.
mulla oli ala-asteiässä mahtava pitkä ja vaalea tukka,äiti sai sitten päähänsä että värjätään ihan huvin vuoksi. no,sen jälkeen ei oo omaa väriä tukassa ollut,kun juurikasvu oli yksinkeraisesti niin törkeen näköstä,että aina piti värjätä uudestaan. nyt kymmenen vuotta myöhemmin ei oo jälkeekään siitä paksusta ja terveestä tukasta joka mulla joskus oli. nyt on vaan kuiva ja eloton todella värjätyn näköinen hiirenhäntä. että mitä nuorempana sen värjäyksen alottaa niin sitä nopeemmin saa sanoo hyvästit terveille hiuksille..![]()
Ette hoksanneet värjätä latvoja juurikasvun värillä? Stasin tukka on peffan alle ja välillä latvat olivat violetit. Kun kyllästyi, värjättiin takaisin omaan sävyyn. Ja Stasin tukka on peffan alle ja vahva.
Vuosien varrella hiukset harvenevat, värjäsi tai ei. Ja kyllähän sitä voi tukan lyhyeksi leikata ja antaa kasvaa omassa sävyssä, aikaahan se vie, mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Mua suututti kun lasteni isän uusi nainen oli värjännyt 11-vuotiaan tytön hiukset. Kevytvärillä, mutta kuitenki... Oisivat voineet minultakin kysyä mielipidettä, mutta eivät vissiin uskaltaneet kun tiesivät, että kiellän. Mun mielestä ala-asteelaisen ei vielä tarvi värjätä hiuksia eikä meikata.
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:miksköhän ei muuten hoksattu? rupesin vaan ajattelemaan nyt tuota mitä sanoit,niin olis siinä mullakin jääny monet värjäyskerrat tekemättä :headwall: hyvä minä,hyvä äiti :xmas: noo,mut turha mun nyt enää on marista kun paskat on jo housussapakko kyllä jossain vaiheessa nää on lyhyeks leikata,jos ees vähän tulis paksuutta lisää kun pääsee noista kuivista latvoista eroon.