Minkä kokoinen haalari 4 vuotiaalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moro

Vieras
Miettisin taas alesta ostaa pojalle talvihaalarin nyt 3 vuotiaana on 110 haalari niin miettisin kumman ostan ensi vuodeksi 116 vai onko 122 jo liian iso??? Olisi kiva kuulla minkä kokoisia muut käyttävä. Olisitte suuri apu!

Poika täyttää huhtikuussa 5v ja hänellä Ticketin haalarista 122cm. Tyttö täyttää ensi lokakuussa 4v ja koko 104cm varmasti vielä tosi reilu tuolloin. Sinuna ostaisin 122cm, kun yleensä hyppää yhden koon yli vuodessa JOS haalarinne on nyt just hyvä eikä reilu. Meillä nuo tän vuotiset on reiluja muttei liikaa. Ja tytöllä siis nyt Ticketin 98cm haalari. Eikä nuo minusta ole reilumpaa kokoa, vaikka usein niin kuuleekin.

Viimeksi muokattu:
Poika täyttää huhtikuussa 5v ja hänellä Ticketin haalarista 122cm. Tyttö täyttää ensi lokakuussa 4v ja koko 104cm varmasti vielä tosi reilu tuolloin. Sinuna ostaisin 122cm, kun yleensä hyppää yhden koon yli vuodessa JOS haalarinne on nyt just hyvä eikä reilu. Meillä nuo tän vuotiset on reiluja muttei liikaa.

Tuo 110 vähän reilu että hyvin mahtuu villapuku alla, mutta ei sentään liian iso... Miettisin vaan et 122 vaikuttaa niin isolta... Mihin mun vauva katoaa kun vaatteetkin jo noin suuria

Meillä nuo on villahaalarinkin kanssa vielä hiukan reiluja, mutta jos Tickettiä mietit niin niissä on hihanmitta tosi lyhyt verrattuna haalarin kokoon muuten! Eli isompi koko otettava tämän vuoksi ko. merkistä.

Mä olen saman pulman edessä. 4-vuotiaalla on nyt 110cm haalari, sisävaatteissa käyttää kokoja 110 ja 116. Enstalveksi täytyis ostaa haalari ja mietin kumpi 116 vai 122. Kasvu on kuitenkin hitaampaa ja haalarien kootkin saattavat olla reiluja verrattuna sisävaatteisiin. Ehkä haalarin on kuitenkin parempi olla vähän nafti kun hirveesti reilu?

Eilen kävin ostamassa Ticketin haalarin ensi vuoteen ja otin 110cm ,kun nyt poika kolme ja 99cm pitkä. Käytössä tällä hetkellä Reimasta ja Ticketistä 98 ja oikein sopivat kooltaan nyt.

[QUOTE="mää vaan";22757894]meillä 4,5v pojalla 116cm puku nyt joka on hiukan reilu vielä.[/QUOTE]

näin meilläkin :) naapurin pojalla (helmikuussa 5v.) on 122cm. Sopivuus riippuu paljolti myös haalarin mallista, onko vyötäröllä kiristystä vai ei, meillä ei ole ja naapurilla on.

Yhteistyössä