A
apuuva
Vieras
Joululahjaa tässä mietin. Tyttö on nyt 70 senttiä pitkä, käviskö 74 senttinen vaate? Vai pitäskö ottaa 80 cm?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mun lapsi on nyt 72 cm pitkä (mitattu pari viikkoa sitten) ja käyttää 80 cm vaatteita, joista osa jo pieniä. Osa on toki 74, mut esim. bodeista 80 on jo pieniä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Okei, kiitos vastauksistanne. Mä itseasiassa ostin jo vaatteen (74cm) mutta taidanpa kuitenkin mennä vaihtamaan kokoa isompaan. 86 taitaa olla kyllä vähän turhan suuri, aika pieni tyttö kuitenkin kyseessä. Se menis päälle aikasintaan puolen vuoden päästä.
Mutta tosiaan kiitos teille. Eihän se oo kiva antaa lahjaa, joka on jo valmiiksi liian pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:omalle tuon ikäselle olisin varmaan ostanut 80cm mutta esim. kaverin 11kk ikänen painaa jo 16 kiloa melkein, että...
Aika pullukka sit varmaan niin menee tohon leveyteen!Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mun poika ei ole vielä edes 70cm pitkä, mutta turha haaveilla ylle mitään alle 80cm bodya.
Alkuperäinen kirjoittaja hoikan äiti:Aika pullukka sit varmaan niin menee tohon leveyteen!Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mun poika ei ole vielä edes 70cm pitkä, mutta turha haaveilla ylle mitään alle 80cm bodya.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cc:mä ostaisin varmaan 86 cm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Okei, kiitos vastauksistanne. Mä itseasiassa ostin jo vaatteen (74cm) mutta taidanpa kuitenkin mennä vaihtamaan kokoa isompaan. 86 taitaa olla kyllä vähän turhan suuri, aika pieni tyttö kuitenkin kyseessä. Se menis päälle aikasintaan puolen vuoden päästä.
Mutta tosiaan kiitos teille. Eihän se oo kiva antaa lahjaa, joka on jo valmiiksi liian pieni.