Minkä kokoisella lapsella olette alkaneet käyttää paitoja bodyjen sijasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Mietin vaan kannattaisikohan ostaa tuolle nyt 87 cm lapselle talveksi bodyja enää, vai pelkkiä paitoja? En tiedä edes onko 92 cm bodyja edes olemassa...

Nouseekohan ne paidat selästä talvella pihalla myllätessä? Tosin villa-ja toppahaalarihan lapsella on päälimmäisinä, mutta silti.. esikoinen on kyseessä, siksi tällaisia pohdin.:-)

Ei niinkään se koko (paitsi, jos on tosi isokokoinen lapsi) vaan se milloin aloittaa pottaharjoittelut.

Kyllä sen paidanhelman saa housun vyötärön sisään, joten ei paljaan selän takia kannata jatkaa bodyjen käyttöä. Eikä kävelevällä lapsella enää muutenkaan body ole tarpeellinen, on makaavien vauvojen vaate.

[QUOTE="liinus";22416873]Ei niinkään se koko (paitsi, jos on tosi isokokoinen lapsi) vaan se milloin aloittaa pottaharjoittelut.

Kyllä sen paidanhelman saa housun vyötärön sisään, joten ei paljaan selän takia kannata jatkaa bodyjen käyttöä. Eikä kävelevällä lapsella enää muutenkaan body ole tarpeellinen, on makaavien vauvojen vaate.[/QUOTE]

Ok, hyviä pointteja. En ole talveksi bodyja enää ostanutkaan, mutta nyt juuri kun olin laittamassa juuri pieneksi jääneitä 86n cm bodyja pois, niint uli jotenkin orpo olo kun ei bodyja enää olekaan. Mutta enköhän pian totu. :-)

Meillä oli body siihen saakka kun pottailu alotettiin,oli niin kätevä vaatekappale:) Poika oli jonkin verran vajaa 2v ja muutama 92cm body meillä oli sillon ennenkuin niistä luovuttiin....Nyt on käytössä pitkähelmaiset aluspaidat.

pojalla 1v8kk on molempia myös... bodyt enemmän käytössä, paidan saa itse otettua päältä pois ja inhottavasti nousee jos hetken kannan sylissä tms. ja ulkona leikkiessä. Mutta sitten on joitain todella söpöjä paitoja joita tykkään pitää pojalla päällä....

Meillä vaihdettu n. vuoden ikäisenä,mutta jonkin aikaa sen jälkeen vielä muutama body käytössä.Paita ihan ok sitten kun lapsi itse kävelee eikä sitä tarvitse koko ajan kantaa.

Meillä on ens viikolla 2v täyttävä tyttö, jolla on vielä käytössä 86cm bodyja. Ne ovat kuitenkin jäämässä pieneksi ja ajattelin hankkia paitoja seuraavaa kokoa, juurikin pottaharjoittelun takia. Yksi 92cm body nameit:ltä on kyllä hankittuna.

Onko niitä sitten nykyään saatavilla non hyvin? Kun esikoiselle ja keskimmäiselle aikanaan etsin 86 cm bodyja ja mistään ei tuntunut löytyvän. Tai sitten etsin vaan väärästä paikasta.. Täytyy huomenna katsella jos löytyisin.

No kyllä mä ainakin olen löytänyt kivoja. Riippuu varmaan mihin aikaan on katselemassa. Keväällä vielä oli kivoja ainakin, nyt en ole vähään aikaan käynyt katselemassa.

Meillä on ens viikolla 2v täyttävä tyttö, jolla on vielä käytössä 86cm bodyja. Ne ovat kuitenkin jäämässä pieneksi ja ajattelin hankkia paitoja seuraavaa kokoa, juurikin pottaharjoittelun takia. Yksi 92cm body nameit:ltä on kyllä hankittuna.

Joo tuo pottaharjoittelu on hyvä pointti. Meillä lapsi isonpuoleinen 1,5 v., ja pottaharjoittelua ollaan pikkuhiljaa aloittelemassa, kun on ihan tässä parin viikon sisällä alkanut osoittaa mielenkiintoa ko. asiaa kohtaan.:-) Varmaan bodyt olisivat hankalia, mutta sitten taas kätevämpiä kun eivät nouse selästä.

Joo, taidanpa ihan kokeilumielessä pari ostaa tätä 92 cm johon ollaan juuri siirtymässä, sittenhän sen näkee onko ne enää tarpeellisia.

kun vaipat jäi pois niin bodytkin jäi pois. muutama 98cm villabody on kylmiä ilmoja varten vielä käytössä kun tytöllä tuppaa tulemaan pissat housuun pitkin päivää jos vähänkään saa kylmää.

Yhteistyössä