M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marja:Minkä kokoisia teidän ekaluokkalaiset ovat? Meillä poika 118 cm ja 21 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja marja:Minkä kokoisia teidän ekaluokkalaiset ovat? Meillä poika 118 cm ja 21 kg.
onpas pikkuinenmein 3v on jo 106cm
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:134cm ja 28kg. Pitkä tyttö, niinkuin muutkin lapsemme ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja hanski:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:134cm ja 28kg. Pitkä tyttö, niinkuin muutkin lapsemme ovat.
Oletteko koskaan joutuneet neuvolassa paino kontrolliin??? Meillä ens kuussa meno, siks kysyn ku oli nii lähellä mun poikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vähän kokoeroa:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja marja:Minkä kokoisia teidän ekaluokkalaiset ovat? Meillä poika 118 cm ja 21 kg.
![]()
meil on 3v 93cm ja 11,5kg poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mun tyttö onki 140 cm.35 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja vähän kokoeroa:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja marja:Minkä kokoisia teidän ekaluokkalaiset ovat? Meillä poika 118 cm ja 21 kg.
![]()
meil on 3v 93cm ja 11,5kg poika![]()
2.5v 95cm ja paino noin 15kg, miehen poika 6v on n.110cm pitkä ja painaa 18kg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mun tyttö onki 140 cm.35 kg.
kiva jättiläinen..
Alkuperäinen kirjoittaja hanski:No ei mikskään ku meillä vaihtu neuvolatäti ja sano et mun poika on liian laihaja paino aina muille täteille kelvannu... Siks mietin et nipottiko tyhjästä ja et onko muilla suht. samankokoisilla ollu kontrolleja? Mut sinne ny kuiten pitäis mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja hanski:No ei mikskään ku meillä vaihtu neuvolatäti ja sano et mun poika on liian laihaja paino aina muille täteille kelvannu... Siks mietin et nipottiko tyhjästä ja et onko muilla suht. samankokoisilla ollu kontrolleja? Mut sinne ny kuiten pitäis mennä.
Ehkä taas hukan liiankin kaavoihin ja käyriin kangistunut täti teillä. Jos kuitenkin poika kasvanut tasaisesti, eikä isoja notkahduksia käyrillä ole ollut, niin ei pitäis nipottaa. Meille tosiaan ainakin sanottu, että mitat on oikein hyvät, ja kasvu ollut tasaista läpi elämän. Meillä vain kaikki 4 lasta ovat olleet pitkiä ja hoikkia, vaikka syövät hyvin. Kaikki ei kasva saman käyrän mukaan, ja mua ärsyttää semmoset neuvolantädit, jotka sitä ei tajua. Meillä ekan lapsen (poika) kohdalla seurattiin kasvua ekan 2v, kun paino kulki -20 käyrällä, mutta kun nousi -10 käyrälle, kontrolli loppui. Ja hyvä niin.