Minkä kokone talvihaalari 2v lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm

Vieras
Näyttäis olevan 85cm pitkä, et varmaankin 92cm? Vaikka alkuun aattelin 86cm toppapukua. Kauppaan se on varmaan mentävä sovittamaan. Minkä kokoisia vaatteita teidän 2- vuotiset pitävät?

Meillä oli käytössä koko talven 86cm reimatec (haalari ja 2-osainen). Poitsu oli 85cm marraskuussa. Mahtui hyvin talven loppuun asti. Ei lapsi enää ole kasvanut räjähdysmäisellä vauhdilla. Tuo 92cm Lenne mikä talvialesta ostettiin oli alkuksi todella iso. Meni muuten seuraavankin vuoden :)

Riippuu myös merkistä.

Tää on mulle aina yhtä tuskaa. Parivuotiaamme on aika pienikokoinen, mutta pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen. 92-kokoiset näyttävät nyt aivan liian suurilta, mutta 86-kokoisen mittasuhteet eivät enää oikein toimi. Kai mä sen ysikakkosen ostan.

Miks ei vain vois aina ostella helppoja ja kivoja teepaitoja, miks pitää yrittää miettiä kokoja ja kosteudensietoja ja rumuuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on mulle aina yhtä tuskaa. Parivuotiaamme on aika pienikokoinen, mutta pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen. 92-kokoiset näyttävät nyt aivan liian suurilta, mutta 86-kokoisen mittasuhteet eivät enää oikein toimi. Kai mä sen ysikakkosen ostan.

Osta 2-osainen suosiolla. Näin meilläkin tehtiin. Haalari menee nopeammin pieneksi ja raajat ovat liian pitkät reilussa koossa. Haalarihousuilla tietty.

Mulla oli tytölle varattuna välikausihaalari ja toppahaalari 92cm.. Tänään oltiin 2v neuvolassa ja pituutta olikin sitten jo 94,5cm. Eli tuo syksyhaalari vielä menee mutta saapa nähdä kuinka tuon toppahaalarin kanssa käy. On kyllä sellanen merkki että koot on suhteellisen reiluja, ehkä se sitten vielä mahtuu..

Yhteistyössä