minkä kokonen on teidän mielestä iso vastasyntynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Susukasmami: Vaikuttiko oma pieni koko mitenkään vauvojen ulossaamiseen ja pääsitkö synnytystapa-arviointiin ja jos niin miten siellä katsottiin se, että mahtuu?

Meillä oli kolmas vauva 4550g ja 54cm. Minä ja mies ihmeteltiin, kun poika syntyi, että mitä varten kätilö sanoi heti, että onpa iso vauva. Kun meidän mielestä poika oli niin, niin pikkuinen. :heart:
Mutta kun mitat kuultiin, niin kyllä tuo jo aika "mötkäle" on. :D

Itse olen aika pieni (152cm) ja esikoinen oli melkein tasan 4kg. Toisesta lupasivat korkeintaan 4kg, mutta likka olikin melkein 5kg =) kuten itse arvelinkin... Mutta ehjänä mahtui ONNEKSI ulos...

5kiloisia pidän isona.

Esikoisen kun sain niin oli mun mielestä iso, 3930, kuopuksen jälkeen on huvittanut toi, että pidin muka esikoista niin isona, tämä kun painoi 4904g :D Ja se oli mun mielestä kyllä ISO. Samaa sanoivat kätilötkin, ennen kuin vaa´alle meni, että melkein 5-kiloinen varmasti on. Kysyivät sitten jonkun ajan päästä lupaa viedä vauvaa muillekin näytille, kun oli niin iso :D Ja kyllä sitä hoitajat kävivät katsomassa, kun osastolla oltiin. Ite en oo kovin iso..

Yhteistyössä