K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellaisen ketä rakastan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ruotsalaisen, Norjalaisen, Taskalaisen, Islantilaisen tai Saksalaisen. Toki Britti ja USAlainenkin voisi kelvata....
Alkuperäinen kirjoittaja mirri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellaisen ketä rakastan![]()
niin niin, mutta se ei ollutkaan asia mitä ap kysyijoten vastaappa kysymykseen kunnolla
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:Mä kuin asuin Norjassa sinkkuna niin pisti silmään norjalaisten miesten tapa tulla iskemään; Mulla on Bemari, omakotitalo,vuorilla huvila,,,, siis oikeesti tultiin tekemään tuttavuutta sillä että kerrottiin miten paljon on omaisuutta ja raha. Huh huh. Ei kyllä tehnyt muhun vaikutusta.
Mä ottasisin varmaan ruotsalaisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:Mä kuin asuin Norjassa sinkkuna niin pisti silmään norjalaisten miesten tapa tulla iskemään; Mulla on Bemari, omakotitalo,vuorilla huvila,,,, siis oikeesti tultiin tekemään tuttavuutta sillä että kerrottiin miten paljon on omaisuutta ja raha. Huh huh. Ei kyllä tehnyt muhun vaikutusta.
Mä ottasisin varmaan ruotsalaisen.