minkä maalaisen miehen ottaisit jos suomalaista ei saisi ottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sellaisen ketä rakastan :)

Näinpä.
Maalla ei väliä, kunhan olis asenne ja musiikkimaku kohillaan, samoin ku kiinnostuksen kohteet ja luonne. Ja vielä ulkonäkö sellanen mikä miellyttää, niin avot :whistle:

Jos on pakko pistää maantiedettä peliin, niin... Eurooppalaisen tai amerikkalaisen. Tai itämaalainenkin käy, vaikka kaakkois-Aasiasta.

Otin saksalaisen :heart:

Olisin voinut ottaa melkein minkämaalaisen vain, mutta mielellään en kuitenkaan aasialaista, etelä-amerikkalaista tai afrikkalaista, kulttuurierojen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja mirri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sellaisen ketä rakastan :)

niin niin, mutta se ei ollutkaan asia mitä ap kysyi ;) joten vastaappa kysymykseen kunnolla

Minäkin tarkennan (mutta vain hieman..) vastausta..
Aviomieheni on muutenkin ulkomaalainen, joten ihan sama minkämaalainen olisi, jos tunteet olisivat kohdillaan. Ei sillä kansalaisuudella olisi väliä.

Mä kuin asuin Norjassa sinkkuna niin pisti silmään norjalaisten miesten tapa tulla iskemään; Mulla on Bemari, omakotitalo,vuorilla huvila,,,, siis oikeesti tultiin tekemään tuttavuutta sillä että kerrottiin miten paljon on omaisuutta ja raha. Huh huh. Ei kyllä tehnyt muhun vaikutusta.

Mä ottasisin varmaan ruotsalaisen.

Aivan sama kunhan puhuisi erittäin hyvää englantia tai suomea. Vaatii (ainakin henk.koht kokemuksien pohjalta) kielellistä taitoa ja nokkeluutta että kaikki parhaat läpät aukeaa.
Tajuskohan kukaan :D

jos pitää siis vastata ehottomasti kansallisuus niin joko skotti tai japsi.

muutan vastaan niinku eka vieras ja tipu topakka, eli miehen jota rakastaisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Manna:
Mä kuin asuin Norjassa sinkkuna niin pisti silmään norjalaisten miesten tapa tulla iskemään; Mulla on Bemari, omakotitalo,vuorilla huvila,,,, siis oikeesti tultiin tekemään tuttavuutta sillä että kerrottiin miten paljon on omaisuutta ja raha. Huh huh. Ei kyllä tehnyt muhun vaikutusta.

Ja tätäkö ei tehdä muualla... :D ?

Mä ottasin varmaan just norjalaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Manna:

Tuo on kyl oikeesti hyvinkin norjalaista :x

Yhteistyössä