minkä maalaisen miehen ottaisit jos suomalaista ei saisi ottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus nuorempana olen kokeillut suht monenmaalaisia, ja kokemusteni perusteella valitsisin kyllä ehdottomasti etelä-afrikkalaisen. Tosin nämä laajat empiiriset kokeeni kyllä perustuvat erittäin suppeaan otokseen per maa, joten ei pysty ihan ilmatiivitä todisteita antamaan etelä-afrikkalaisten parhaimmuudesta (etenkin kun on kuitenkin jäänyt sellaiset 180 maata testaamatta)
Mutta leikkimielellä siis.

Britin.Tykkään niiden huumorista ja sen maan maisemista, ilmapiiristä. Jonkinlaisesta "viktoriaanisesta" jäänteestä elämänmenossa.Olen käynyt siellä kerran, mutta brittiläisistä ohjelmista tuop tunnelma jotenkin huokuu.

mä ottaisin varmaan sellasen mihin rakastuisin. Ei ois maalla väliä.

Tai sit vois olla jostain toooooosi lämpimästä maasta ni pääsis lomailemaan pelkkien lentojen hinnoilla sukulaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
skotti, japsi, etelä-korealainen tai uusseelantilainen :D

Skotin, irlantilaisen tai uusseelantilaisen murretta on niin mukava kuunnella, tosi seksyä ja vaatii keskittymistä, jotta tajuais. :D Britti tai kanadalainen? Ja vaikka olenkin heikkona aasialaisiin miehiin, en kuitenkaan haluaisi mitään BBCD-tyyppiä, kuten en myöskään ABCD:tä. Onkohan CDCD-termiä olemassakaan? Ehkä Kanadassa ei olla yhtä hämmennyksissä.

Voisin kuvitella asuvani Briteissä tai palaavani Kanadaan. Osaan englantia ja kulttuuri on niin tuttu kuin vieras kulttuuri ylipäätään voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Britin.Tykkään niiden huumorista ja sen maan maisemista, ilmapiiristä. Jonkinlaisesta "viktoriaanisesta" jäänteestä elämänmenossa.Olen käynyt siellä kerran, mutta brittiläisistä ohjelmista tuop tunnelma jotenkin huokuu.

mä tykkään niistä kans ja ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinä.

Yhteistyössä