Minkä näistä välikausipuvuista ostaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en ainakaan Jonathania! Huono kulutuksen kesto ja saumat ratkeilee...Siis todella pettymys. Plain rain ei ole ehkä paras mahdollinen ainakaan hiekkalaatikkoleikkeihin mutta muuten kyllä! Reimatec olisi siis noista paras valinta. Kestää kulutusta ja pitää vettä.

Jännä juttu, kun toi Jonathan on niin korkeassa kurssissa tällä(kin) palstalla. Pari vuotta sitten oli pojalla ko. välikausipuku joka jäi aika vähälle käytölle ja se oli ihan ok, mutta nyt kaksi talvihaalaria pojalla ja tytöllä tältä talvelta olivat todella surkealaatuisia. Eivät kestäneet kuin pari kk, vietiin pojan haalari itse asiassa takas jo parin vkon jälkeen ja saatiin uusi. Mutta ei siis pelittänyt sekään, eli itse asiassa kolme haalaria oli ihan Ö-laatua. Eihän ne kyllä kalliitakaan ole, mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Huonoa tuuria?:
Jännä juttu, kun toi Jonathan on niin korkeassa kurssissa tällä(kin) palstalla. Pari vuotta sitten oli pojalla ko. välikausipuku joka jäi aika vähälle käytölle ja se oli ihan ok, mutta nyt kaksi talvihaalaria pojalla ja tytöllä tältä talvelta olivat todella surkealaatuisia. Eivät kestäneet kuin pari kk, vietiin pojan haalari itse asiassa takas jo parin vkon jälkeen ja saatiin uusi. Mutta ei siis pelittänyt sekään, eli itse asiassa kolme haalaria oli ihan Ö-laatua. Eihän ne kyllä kalliitakaan ole, mutta...

En teidä.Mut meillä ei ole yhdissäkään kestäny vetoketjut ja sisko sano ihan samaa.

ticketin tai reimatecin, meillä vain positiivisia kokemuksia reimatecista ja ticketin uffosta ja plain rainista, minkäikäiselle lapselle puku tulisi? pienelle en hommaisi plainrainia ainoaksi puvuksi mutta varsinkin fleecen kanssa tosi kiva puku kylmemmille keleille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huonoa tuuria?:

En teidä.Mut meillä ei ole yhdissäkään kestäny vetoketjut ja sisko sano ihan samaa.

Meillä on lapsilla ollut yhtä reimateccia lukuun ottamatta ainoastaan Jonathanin haalareita. Talvihaalarit cordurana ja välikausipuvut tähti Jonathania. Ja hyviä ovat olleet. Ainoat ovat nopeasti irtoilevat jalkalenksut. Muuten ovat laadulta ihan tasavertaisia tuplahintaisen reimatecin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
plain rain meille, kiitos =)

Ja hinta oli?

Vähän alle satasen.

aika paljon alle :D 60euron hujakoilla, koska ilman vuorta ehdottomasti! se fleecevuorinen maksaa n.85e =)

Meillä ostetaan vain fleecen kanssa ja alle satasen se on 60 euroakin, eikö vain?

Yhteistyössä