minkä näköinen on limatulppa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko olis aika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joko olis aika

Vieras
joka irtoaa ennen synnytystä?? mitin vaan ku itellä rv 38+5 ja tänään tullu jotain kirkasta limaa, ei tosin paljoo.. vähemmän ku valkovuotoa yleensä, mut pisti vaan silmään ku oli limasta ja aivan täysin kirkasta.. voisko olla tulppaa.. vai sit vaan ihan valkovuotoa.. sori ällö kysymys :)

limatulppa+copy.jpg

En tiiä miltä näyttää :)

Mulla se oli sellainen iso keltainen möykky, jossa oli verisiä viiruja seassa. Esikoisesta en huomannut sitä lainkaan, mutta tokasta se irtosi muutama tunti ennen synnytystä. Kolmannesta irtosi pari kolme päivää ennen synnytystä.

Esikoisesta lähti sellainen iso vihree klimppi missä oli veri viiruja ja nyt toisessa raskaudessa limatulppaa on tullut kolme viikkoa sellaisena vihreän rään näköisenä :snotty:

Mulla paljon lapsia ja vain kerran, muistan huomanneeni tulevan jonkun todella ison limaisen klöntin. (Siskon lapsilla oli ollut vastaaava limainen lelu, jota heitettiin seinään) Myöhemmin en limatulppia ole koskaan huomannut, vaikka olen niita "odottanutkin" Eli tämä oli ehkä ensimmäiusen lapsen kohdalla, en enää muista, oliko ekassa raskaudessa, mutta mutta, ei sitä tosiaan kokenutkaan odottaja huomaa tai sitten se ei ole irronnut ja tämä klöntti tuli todella paljon ennen synnytystä. Olisko ollut kuukautta ennen.

Yhteistyössä